Rart å se

Mange som er på ferie nå, så det er vel naturlig med mindre aktivitet.

*Termin 17. august*

De har vært mye mindre aktivitet her over lengre tid. Ferie eller ikke :)

Er på Face også, men liker meg godt her inne med dere :-)

<3 Venter ei lita snuppe 9.august <3

Jeg har ikke meldt meg på oppropet enda ettersom jeg ikke har termin før 22. august, hadde det sist også, men han kom ikke før 2. september så orker ikke å melde meg allerede nå ;)

Ellers har jeg ferie og er ikke like aktiv av den grunn, men jeg er her :) kikker mer enn jeg skriver nå i ferien, men kikker innom så ofte som jeg kan :)

Er innom mange ganger for dagen jeg ja :) er ikke på fb gruppa. Liker å gjemme meg litt. Vet ei som vet hvem jeg er men jeg vet ikke hvem hun er ;)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Er innom mange ganger for dagen jeg ja :) er ikke på fb gruppa. Liker å gjemme meg litt. Vet ei som vet hvem jeg er men jeg vet ikke hvem hun er ;)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *
Ja kan liksom spørre om hva man vil her uten at alle ser hvem du er ;)

Venter den lille jenta mi den 2 august :)

Jeg er innom, men skriver ikke så mye. Er nok fordi dette er ikke helt nytt for meg, 3 gangsgravid og da "vet" jeg mye fra før av. Men trives her på BV. Har jo "bodd" her i 6 år nå :-)

Jeg er både her og på fb. Er mest aktiv på fb jeg da, derfor jeg ikke har meldt meg på oppropet enda..

Et lite spørsmål ang opprop. Er det meningenvi skal svare hver dag eller er det nok å gi beskjed når det er noe på gang?

*Termin 17. august*

Back
Topp