Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er der, men er lite aktiv. Liker heller å være litt privat her inne men litt dumt at den gruppa skulle ta så mange her i fra. Men vi får kose oss her vi som er igjen
Venter den lille jenta mi den 2 august
Ganske mange som har flytta til face gruppa... Ble kasta ut derfra jeg :/ ver ikke aktiv nok.. Men trives bedre her uansett <3<3
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Var faktisk ikke aktiv nok, så gale
..
<3 29.08.13 <3 *sladrer med Madison25 & lykkelig*
Trives godt her sammen med dere jeg, selv om vi kanskje ikke er så stor en gjeng, så er vi en fin gjeng så godt å ha noen å dele alt å ingenting med, på Face kan det jo fort bli litt for offentlig, med ryktespredning m m...
Nei, me e ikke så mange.. men me e ein fine gjeng
Helt enigTrives godt her sammen med dere jeg, selv om vi kanskje ikke er så stor en gjeng, så er vi en fin gjeng så godt å ha noen å dele alt å ingenting med, på Face kan det jo fort bli litt for offentlig, med ryktespredning m m...
Siterer denne...Eg har ikke Facebook så kan ikke være med gruppa, men trives her
Venter 1 av 3 kjekkeste gutter den 06.08.13
EnigTrives godt her sammen med dere jeg, selv om vi kanskje ikke er så stor en gjeng, så er vi en fin gjeng så godt å ha noen å dele alt å ingenting med, på Face kan det jo fort bli litt for offentlig, med ryktespredning m m...
Ganske mange som har flytta til face gruppa... Ble kasta ut derfra jeg :/ ver ikke aktiv nok.. Men trives bedre her uansett
Derfor jeg ikke fant deg der inne asså. Du står enda på terminlistene å slikt der inne
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app