Rart å se

Katy

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Hvor få vi er blitt her inne.. Så forskjellen fra oppropslisten og termin listen :)

Venter den lille jenta mi den 2 august :)

Ganske mange som har flytta til face gruppa... Ble kasta ut derfra jeg :/ ver ikke aktiv nok.. Men trives bedre her uansett <3<3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er vel noen her inne som ikke har meldt seg på oppropslisten ennå også. Regner med det dukker opp noen fler når vi nærmer oss august!

Men ja, det dukker nok opp flere etterhvert ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er der, men er lite aktiv. Liker heller å være litt privat her inne :) men litt dumt at den gruppa skulle ta så mange her i fra. Men vi får kose oss her vi som er igjen :)

Jeg er der, men er lite aktiv. Liker heller å være litt privat her inne :) men litt dumt at den gruppa skulle ta så mange her i fra. Men vi får kose oss her vi som er igjen :)

Det er vel ofte sånn som skjer når det blir ei fjesgruppa. Veldig trist, men me får holda ut me som er her ;)

<3 29.08.13 <3 *sladrer med Madison25 & lykkelig*

Eg har ikke Facebook så kan ikke være med gruppa, men trives her :)

Venter 1 av 3 kjekkeste gutter den 06.08.13 ;)

Jeg liker meg best her jeg:) syntes gruppen er så stor på face å fra mange forskjellige forum.

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Trives godt her sammen med dere jeg, selv om vi kanskje ikke er så stor en gjeng, så er vi en fin gjeng :) så godt å ha noen å dele alt å ingenting med, på Face kan det jo fort bli litt for offentlig, med ryktespredning m m...

Trives godt her sammen med dere jeg, selv om vi kanskje ikke er så stor en gjeng, så er vi en fin gjeng :) så godt å ha noen å dele alt å ingenting med, på Face kan det jo fort bli litt for offentlig, med ryktespredning m m...
Helt enig :)

Ganske mange som har flytta til face gruppa... Ble kasta ut derfra jeg :/ ver ikke aktiv nok.. Men trives bedre her uansett

Derfor jeg ikke fant deg der inne asså. Du står enda på terminlistene å slikt der inne :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er på begge plasser. Og titter innom på begge. Ikke så mye jeg skriver da. Men trivest her inne jeg :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er vel ikke det at vi har blitt få her inne, men heller det at det ikke er alle som er inne her hver dag ;-)

Back
Topp