Når jeg ikke får sove begynner hjernen min å komme opp med de merkeligste spørsmål. Blant annet:
Hvorfor koster det mer for en dameklipp enn en herreklipp på frisøren selv om mannen skal klippe av langt mer enn kvinnen?
Utenfor butikker står det ofte skilt om at dyr ikke er tillatt, men førerhunder er velkomne. Hva er egentlig vitsen? Den som har med førerhunden kan jo ikke se skiltet
Klarer man å gråte om man har hodet under vann?
Hvorfor har jenter (hvertfall de fleste jeg vet om) åpen munn når de har på seg mascara?
Hvorfor heter det Donkey Kong når der ikke er et eneste esel (donkey) i spillet?
Kan dyr ta selvmord?
Er en sebra svart med hvite striper eller hvit med svarte striper?
Håper det ikke bare er jeg som lurer på slike rare ting
Kom med dem!!
Hvorfor koster det mer for en dameklipp enn en herreklipp på frisøren selv om mannen skal klippe av langt mer enn kvinnen?
Utenfor butikker står det ofte skilt om at dyr ikke er tillatt, men førerhunder er velkomne. Hva er egentlig vitsen? Den som har med førerhunden kan jo ikke se skiltet
Klarer man å gråte om man har hodet under vann?
Hvorfor har jenter (hvertfall de fleste jeg vet om) åpen munn når de har på seg mascara?
Hvorfor heter det Donkey Kong når der ikke er et eneste esel (donkey) i spillet?
Kan dyr ta selvmord?
Er en sebra svart med hvite striper eller hvit med svarte striper?
Håper det ikke bare er jeg som lurer på slike rare ting
Kom med dem!!
Last edited: