Rare smerter

Onskerbaby2

Blir kjent med forumet
Hei.

Jeg har så lite symptomer, å idag har jeg fått stikkinger ned på høyre side, som bygger seg opp, varer i 3-4 sekunder før det slipper igjen. Kjenner også at det strammer seg nedover låret. Hadde smerter på innsiden av låret tidligere. Noen som har opplevd det samme?

Ble litt bekymret for spontanabort med de smertene som har komme av og til i hele dag på jobb, da det kjennes litt likt de jeg hadde da jeg mistet, men har ikke noen blødninger nå. Kan det være kynnere, eller hvordan kjennes det ut? Hadde ingen kynnere i graviditeten med 5åringen :happy:
 
Ut fra det jeg har hørt, er ofte stikkinger tegn på at livmoren strekker seg. Håper du får noen beroligende svar her, og at dette bare er noe helt uskyldig :Heartred
 
Kan høres ut som ligamentsmerter (voksesmerter i livmoren), komer ofte når jeg reiser meg, hoster, nyser eller går litt fort. Det så min jordmor forrige gang at var helt normalt. Håper det er det du kjenner på nå
 
Høres veldig ut som ligamentsmerter:joyful: jeg var VELDIG plaget med det med førstemann, ingenting nå:rolleyes:
 
Kan høres ut som ligamentsmerter (voksesmerter i livmoren), komer ofte når jeg reiser meg, hoster, nyser eller går litt fort. Det så min jordmor forrige gang at var helt normalt. Håper det er det du kjenner på nå


Hååper det er det. Da kjennes de helt annerledes ut enn forrige gang isåfall, men håper det er vanlig :happy: har kjent smerter når jeg også gjør det du beskriver her, men de jeg kjenner på idag kan komme når som helst, om jeg er rolig å står helt i ro også feks.
 
Last edited:
Back
Topp