rare samboeren...

*Carine*

Elsker forumet
Om jeg ligger i senga om morgenen nå så er det en tydelig bump nederst på magen som er helt hard. Sa igår at han skulle kjenne, og typen får nærmest angst og syns det er så ekkelt...ja ja, det er bare babyen din der inne da... andre rare mannfolk der ute?

min min..
jeg spurte han på lørdag om jeg bare hadde fleske mage eller litt babymage.. [:-]

fikk et diplomatisk svar tilbake:

"ja kjære, Hva vil du høre?"

Hahaha, smarte mannen[;)]

Jeg er overhormonell om dagen, humøret skifter plutselig på et sekund...så min kjære sambo er rar på svensk..søt! Han kommer stadig med komplimenter og holder ut hverdagen ved å bare le litt av meg...
De sier at menn skal være glad de slipper å gå gravid...men tror heller det er vi som skal være glade, som ikke trenger å bli brukt som slaver og få kjeft for ingen ting[:)]

ORIGINAL: jealie28

Jeg er overhormonell om dagen, humøret skifter plutselig på et sekund...så min kjære sambo er rar på svensk..søt! Han kommer stadig med komplimenter og holder ut hverdagen ved å bare le litt av meg...
De sier at menn skal være glad de slipper å gå gravid...men tror heller det er vi som skal være glade, som ikke trenger å bli brukt som slaver og få kjeft for ingen ting[:)]

Amen! Det sier gubben som har vært gjennom dette 3 ganger[8D]

ORIGINAL: ~StRaToS~

Hahaha, smarte mannen[;)]

hahhaha
fader gubben sitter og er overlykkelig for at han er blitt en smart mann no...

Back
Topp