Rare problemer

Apeloffen

Forumet er livet
Klarer ikke å bestemme meg for om vi skal ha Kurv til lillebror i stua. Jeg blir liksom ikke enig med meg selv[&:]

Vi har jo soverom i samme etg som stua..døra til soverommet er i stua liksom.. Men tenker det kanskje er kjekt å ha den stående i stua, så har jeg han i nærheten når han skal sove, eller evt bare ligger å pludrer andre plasser enn på gulvet. Det blir jo selvfølgelig bare de første mnd uansett, siden han fort vokser ut av den.
Føler det blir litt kjedelig å bare gå å legge han ifra meg på soverommet i senga liksom, hvor det gjerne er litt småkjølig og sånt....[8|][:D]

Men så tenker jeg, er det virkelig nødvendig å dra den kurven hit...? Den står på  loftet hjemme hos mamma...

For noen problemer man har...[:o] Hva ville du gjort?

Ville hatt kurven![:)]

om den står på loftet hos mor di, så ville eg henta den ja!
Om eg måtte bruke veldig masse peng på nåke eg va usikker på om eg kom til å bruke/trenge så hadde eg kanskje droppa det..

men e jo koslig med ei sånn kurv!![:)]

ja kanskje jeg bare skal få den i hus.. er jo kjekt å ha[:D]

Jeg ville hatt den kurven i stua! Selv om vi også hadde soverom i samme etasje, ble det ofte til at snuppa sov i vognbagen her inne i stua. Syns det var greit i begynnelsen før soverutinene var skikkelig på plass[:)]

Back
Topp