Rare lyster!

Best er eplePEZ[:D], kan kjøpe flere pakker og bare spise eple og appelsin[8|]

jeg synes de med kirsebær er best jeg, har spist en hel pakke nå huff og huff men det er så GODT!!!!!!

MÅ bare ha smågodt, prøver å la vere. [&:]Så har jeg det med den nydelige lukten av hestemøkk [8|]Har hester selv, og jobber med hester, men likevel [:'(]når tanken og realistiske [;)]får meg til å tenke...

Har ikke lyst på så veldig mye om dagen..
Har liksom ikke fått dilla på noe i det hele tatt...
men er jo litt glad i chips og her om dagen fikk jeg
et infall dær jeg bare måtte ha fiskepinner:)
;en det er det eneste[:D]

he he ja takk[:)]
ORIGINAL: Nallepu

kan få alle kirsebær som ligger i skåla her du da[;)]

har ikke fått noen rare lyster.
ikke enda iallfall.
men mat (og sex-)lysten er på topp.
vet om ei som spiste grovbrød med tannkrem under mesteparten av svangerskapet.
kan ikke være det beste det heller.

Har bare fått dilla på sjokolademelk(milkshake)
Å alt som er søtt...Tror det kommer til å gå hardt utover de skomgumminissene
som de får på kioskene til jul[:)]

jeg drikker masse sjokolademelk/oboy[:D]
mmmh nam[8D]
ellers så er matlysten på topp...men ikke sexlysten[&:]

Hva med Lovehearts?? Namm.....
Lakrissuget/salt suget er borte hos meg nå....Fyser ikke på noe spes. lenger.......men får sånne "små" (*kremt, kremt*) kikk innimellom...ja dere vet... "Må ha det...bare MÅ ha det!" [:D]

Går unna enormt mye mer appelsinjuice enn før da, men ellers så er det nok for meg å ta et "kikk" av gangen..hehe!!!

Jeg klarer ikke lukta av vaskepulver, sånn omo color som jeg bestandig har brukt, så nå har jeg bytta da, får se om det hjelper..

Jeg tørka klær en gang i stua og følte etterpå at alt i stua lukta omo color, så nå har jeg bytta gardiner også[:D][:D]

Hehe...Nettemor...ja...like greit å bli kvitt lukta da ja... [;)]
Klarer ikke saft lenger jeg... Av alle ting..... Og jeg som drakk sååå ille mye av det før...men nå...NIKS...Hmmmm!!
Eller lukten av fersk fisk/sjømat[:'(] Har lovt samboeren fisk i dag så....jeg får ta en klype på nesa...hehe!!!

Hvor rare skal vi bli???[:)]

må ha ifa!bare må ha det![:)]

har dilla på pepperkaker..... og mandariner..... hvis eg får noe mat inn på hode så må jeg bare ha d... sånn som nå MNDARIN.......

[:D] 87alenemamma....... Godt det er rette tida vi går inn i da......Med mandariner og klementiner og alt som er morro!! :-) JA....pepperkaker også![:)]

Jeg takler ikke lukten av nyvaskede klær, spyr når jeg kjenner den fuktige lukten. Det er ganske grusomt, i og med at man må ha rene klær. Bruker nå et vaskemiddel uten parfyme, og bruker IKKE tøymykner for da går det skikkelig gale. Klarer heller ikke sove i sengen når jeg har lagt på rent sengesett, sover da på sofen under et teppe noen dager..!

Ellers har jeg kjempedilla på kiwi, og det må jeg ha hver dag[:)]

Fisk og sjømat, samt frukt og grønnsaker har vært greia her. Så jeg har vært heldig og hatt dilla på alt som er sunt. Den eneste store dilla som IKKE er sunn, og som jeg også fikk forbud mot, er saltlakris. Det har hendt at jeg har fått grini meg til en bit elelr to en gang i blant, men ellers er saltlakris noe jeg dagdrømme rom for tida. Fikk elveblest av det i uke6-7, og da ble det nedlagt veto mot lakris for min del. Så nå har jeg sagt til alle som gidder høre på meg at jeg ønsker meg lakris til jul.
Syrnet melk i de fleste varianter har det også vært høyt forbruk av, men det er jo egentlig sunt da. heslt den med bringebærsmak.

Back
Topp