Rare lyster

laasg

Betatt av forumet
Nei, dere. Fikk så lyst på skoleboller, men hadde ikke alle ingrediensene. Så selv om jeg har feber og er sykt slapp ble det å kaste seg i bilen å kjøpe det jeg manglet. Så nå står det herlige skoleboller til heving :)

Flere som har det litt sånn ? Da mener jeg cravings osv som dere ikke hadde før

Idag fikk jeg akutt løst på oreomilkshake, så sendte pappa på butikken for å handle det jeg trengte! Å det var nammm!

Oreomilkshake? :) Åh,det hørtes utrolig godt ut! Jeg har egentlig ikke hatt noen cravings ennå, men er generelt mer søtsyk for tiden. Jobber hardt for å ikke gi etter... Så nå tygger jeg ekstra med mango og melon (?) til den store gullmedaljen, for den er så søt og god med en gang:p

Her går det i appelsiner!!! Kan fiiint spise 4 stk iløpet av en kveld!! Og de MÅ være Cevita!! Hehe..

Har bare lyst på søtt, hele tiden. Ikke bra! Og ferdigmat, merkelig nok. Frossenpizza og alt sånt tull som ikke er sunt. Sikkert mest fordi jeg er sliten, men.. Ellers spiser jeg det meste jeg kommer over om dagen! :p

Har bare lyst på søtt, hele tiden. Ikke bra! Og ferdigmat, merkelig nok. Frossenpizza og alt sånt tull som ikke er sunt. Sikkert mest fordi jeg er sliten, men.. Ellers spiser jeg det meste jeg kommer over om dagen! :p

Haha.. Her og har jeg hatt fryktelig lyst på Grandiosa -noe jeg aldri spiser til vanlig!! Hehe

Her går det også i appelsiner, og har gjort det noen mnd ;) kunne vært moro og visst hvor mange kilo jeg har spist.. He he.. Ellers tåler jeg egentlig ikke appelsiner, da jeg får masse utslett og det klør.. Men ikke nå :)

Her går også i appelsiner :) gjorde det med dem to andre også. Sitron mest med førstemann, men så over til appelsiner. Sliter litt med denne ferdigmaten her også... men tror det har litt med energi nivået å gjøre her og. Denne gangen har jeg også veldig lyst på vaniljeis med knust tyrkisk pepper på... haha, ikke så lurt men litt går greit :)

Her går også i appelsiner :) gjorde det med dem to andre også. Sitron mest med førstemann, men så over til appelsiner. Sliter litt med denne ferdigmaten her også... men tror det har litt med energi nivået å gjøre her og. Denne gangen har jeg også veldig lyst på vaniljeis med knust tyrkisk pepper på... haha, ikke så lurt men litt går greit :)

Is med tyrkisk pepper?? Hehe! Høres ut som sånn skikkelig gravid-greier!! =)

Back
Topp