rare lyster?!

Søster Jordbæret

Forumet er livet
Hei, er det noen som har hatt noen rare lyster (pica) på mat eller andre "uspiselige" ting, som det er vanlig at gravide får!? [:D]
Jeg føler meg litt snytt for jeg har ikke hatt noen rare lyster i det hele tatt.... litt skuffa for det... hadde regna med å få et eller annet...![:o]

Har ikke hatt de store rare lystene jeg heller.
Egentlig så er lystene som før graviditeten. Har vel kanskje hatt enda mer lyst på drops, men må jo prøve å begrense meg litt[8D]
En ting jeg oppdaget her om dagen, forresten, var de hvite fyringsbrikettene. De lukter så utrolig godt!!! Litt parafin[;)] Men det tror jeg at jeg hadde syns selv om jeg ikke var gravid..

Har egetlig heller ikke hatt noen rare lyste.. Eneste jeg merket at jeg ville ha i førsten, var spekemat.. Drømte om spekeskinker hele tiden! Og det turte jeg jo ikke spise da, så det var litt dumt.. [&:]

Ellers har jeg hatt en utrolig lyst på appelsinjuice, så det har jeg drikket MYE av!!

Da mamma gikk gravid med søstra mi, hadd hun fått helt dilla på sånne røde coctailbær. Hun måtte ha det! Og nå orker hun ikke tanken på de en gang.. He he. Tror hun fikk ovedose den gangen.. [:)]

Mmm fyringsbrikketter lukter godt, men det har jeg alltid syntes!! [:D]

Back
Topp