Rare lyder i magen

Rachelnn

Andre møte med forumet
Jeg vet ikke om det står noe om dette fra før av her inne, jeg kunne ikke finne noe... Jeg er i uke 15 og har begynt å høre rare lyder i magen, en type rumling og "kneppe"-lyder - nærmeste jeg kan beskrive det. Baby er jo ikke så stor enda så vil ikke tro det er ledd som knekker? Er det noen andre som har opplevd lignende?

Rachelnn skrev:
Jeg vet ikke om det står noe om dette fra før av her inne, jeg kunne ikke finne noe... Jeg er i uke 15 og har begynt å høre rare lyder i magen, en type rumling og "kneppe"-lyder - nærmeste jeg kan beskrive det. Baby er jo ikke så stor enda så vil ikke tro det er ledd som knekker? Er det noen andre som har opplevd lignende?

Har hørt flere beskrive det, men jeg har ikke opplevd det selv. Hadde sikkert frika ut litt jeg da

Jeg hadde litt lyder og mye bobling i ene svangerskapet og legen sa at det var bare babyen som beveger seg.... Men går det ikke over ville jeg tatt det opp med lege/jordmor.

besnik skrev:
Jeg hadde litt lyder og mye bobling i ene svangerskapet og legen sa at det var bare babyen som beveger seg.... Men går det ikke over ville jeg tatt det opp med lege/jordmor.

Jeg skal til jordmor neste uke og tenkte å ta det opp med henne da. Er ikke bekymret eller noe, jeg bare ble litt satt ut når magen plutselig begynte å lage kneppelyder og er veldig nyskjerrig om noen hadde opplevd lignende og gjerne hadde noen svar. :-)

Jeg hadde mye slike kneppelyder sist svangerskap.. Men de kom ikke folk jeg var godt over halvveis. Fikk beskjed om at det var helt normalt forresten :)

nikki! skrev:
Jeg hadde mye slike kneppelyder sist svangerskap.. Men de kom ikke folk jeg var godt over halvveis. Fikk beskjed om at det var helt normalt forresten :)

Fikk du vite hva det kommer av og eller? Ble litt nysgjerrig

Hadde det jeg også fra uke 12 ca, stoppet rundt uke 16-17. Vet ikke helt hva det er, men tror kanskje det er luft?

Knøttebærer skrev:

nikki! skrev:

Fikk du vite hva det kommer av og eller? Ble litt nysgjerrig

Folk = før.. Men det skjønte du kanskje :) Hehe! Nei, fikk egentlig ikke vite hva det kom av. Men har hørt enkelte har fått beskjed fra legen om at det er leddene til babyen.. Men jeg aner virkelig ikke :P

Back
Topp