Rare lukter dere andre også :) ?

Mamma05og15

Andre møte med forumet
Takler ikke lukten fra mitt eget bad( har ingen luktedingser der) .
Må holde pusten når jeg åpner kjøleskapet.
Å kjenner jeg røyklukt, kjenner jeg at jeg vrir meg innvendig!

Husker fra sist svangerskap så takla jeg heller ikke kjøleskaplukt. :p hehe f

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff ja, føler med deg ;-)
Sliter heldigvis ikke med badet, men kjøleskap, parfyme og fis er helt motbydelig om dagen :-P
Ikke at fis er god lukt til vanlig, men nå blir jeg skikkelig uvell :-P

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg synes det et helt forferdelig å gå i matbutikk :-( Alle luktene fra ferskvaredisk, frukt, brød osv, og bare se ting som gjør meg kvalm.. Ikke noe gøy!

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Klarer ikke min egen parfymelukt av alle ting.

Siterer denne!
Måtte bytte deodorant her forleden, var så ille at jeg måtte gå og vaske den av meg bare timer etter jeg tok den på :p

Kjøleskapet er også et kapitell for seg selv....

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Jeg synes det et helt forferdelig å gå i matbutikk :-( Alle luktene fra ferskvaredisk, frukt, brød osv, og bare se ting som gjør meg kvalm.. Ikke noe gøy!

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Signerer denne!
Kom nettopp hjem fra butikken nå, sto å brakk meg midt i butikken :/

Kjøleskap,parfyme,røyk og det de bruker i gangen når de vasker blokka her. Aldri reagert på den såpelukta før,men nå lukter det innestengt gamlehjem..:confused:

Kjøleskapet er helt forferdelig! Samt matlukt generelt... Eller når jeg tenker meg om, så er alle sterke lukter kvalmende.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Takler ikke lukten av sambo, mammas kjøleskap og så hjelper det jo ikke med helgejobb på pleiehjem med oppkast, urin og avføring :p Men alt som inneholder tjære, nylagt asfalt og bensin tror jeg at jeg kunne luktet meg fjærn på om jeg ikke visste bedre, hihi :D

Jadda! Sterk svettelukt, overdosering med parfyme, matlukt fra kantina og det aller verste er bensin og diesel. Mareritt å måtte fylle bensin om dagen. Urk.....

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Signerer dere ovenfor!! Guh, det er mye ekle lukter rundt forbi ;-S satser på det blir bedre utover svangerskapet!?

Må bare si det. Men sett dere på buss i Oslo når man er så kvalm...sånne lukter er det verste...:-/ spydd i hele dag, og måtte jo på ul, så kjemper mot at magen skriker til meg at jeg burde henge over do..

Takler ikke lukten av sambo, mammas kjøleskap og så hjelper det jo ikke med helgejobb på pleiehjem med oppkast, urin og avføring :p Men alt som inneholder tjære, nylagt asfalt og bensin tror jeg at jeg kunne luktet meg fjærn på om jeg ikke visste bedre, hihi :D

Samme her!! Sambo lukte alltså så utrulig snodig, styggt liksom!:p
Å bensin e jo bare helt fantastisk! Haha, bra æ nettopp har fyllt tanken på bilen, så treng æ ikje gjøre det med det første;)

Jeg takler ikke lukten av den nye såpa til sambo, så den får han ikke lov å bruke lenger :P
Det er noe som lukter rart på kjøkkenet, men har enda ikke funnet ut hva det er og hvor det kommer fra :confused: Super frustrerende!

Jeg sliter virkelig med kjøleskapet! Begynte med at det luktet da jeg åpnet, så merket jeg at det oser på kjøkkenet, og nå idag merket jeg lukten i gangen da jeg kom inn inngangsdøra! Jeg må holde pusten, selv det å puste inn med munnen er ekkelt. Maten i kjøleskapet som melk, frukt og egg får smak av kjøleskapet sånn at jeg må kaste det... Det er helt ekstremt!

Det som faktisk lukter godt er eksos og epler. Røyklukt er ikke så ille, men holder pusten når jeg går forbi røykende for å skåne baby. :P

Back
Topp