Rare komplimenter *inspirert*

Jeg er slankeoperert og har gått relativt fort ned i vekt, noe som så klart legges merke til rundt om. På jobb så var det en av kontordamene som mente at det var "komisk" hvor fort jeg hadde gått ned.. Javel ja...komisk..:wideyed: Ikke fint eller bra men komisk :eek:...takk skarru ha :confused:

Rørleggern vi hadde her like før jul mente jeg såg ut som en 14-åring. Og det er ikke skjeldent noen tror mannen er pappaen min! (Han er 2 år eldre enn meg). :S
En gang vi var hos bestemoren min satt eldste gutten min på fanget hennes å kikket på henne. "Du har gammelt hår oldemor" sier han først. "Sån som gammletraktoren". Så kikker han litt på hendene hennes, før han sier at "oii, de er jo ødelakt!" Videre kunne han fortelle at hun hadde stor mage, sån som pappan hans. Han er jammen flink til å gi komplimenter må jeg si! :D

"Oi så fin mage du har fått!" (Jeg ble så paff at jeg bare stirret på henne.)
"Ja altså, du er gravid? Eller er det bare jakka?"
"Ehm.. må nok være jakka..."

Hmpf.....

" herregud! Så stygg mage du har fått"- venninne på besøk 3 dager etter fødsel. Jeg var kikhulloperert i magen under graviditeten og hadde fire arr og en del sting.

" jeg hadde sett for meg at vi to skulle gifte oss" sa en gråtende voksen mann til meg på jobben. Så begynte han å være truende og politiet ble tilkalt! Dette var etter han fikk vite at jeg hadde forlovet meg:/

Fiske bilen kom på døra. Mannen min åpnet og fikk spørsmålet "har du en voksen i huset jeg kan prate med".
Mannen min svarte paff " jeg er huseieren".
Satt i stua med min far og hørte alt.

Var på byn en gang og ble nektet adgang fordi jeg visstnok ikke var gammel nok...
Viste legitimasjon på at jeg var 20 (var 18 år for å komme inn)
3 legitimasjoner etter hadde han ikke noe annet valg enn å tro på at jeg faktisk var 20. Hvem gidder å skaffe seg 3 falske leg liksom? :p

Får fortsatt spm om ID i dag da, og nå er jeg 32:p

Back
Topp