Rare greiene....

MrsMeoh

Gift med forumet
Håret bare faller av hodet og neglene vokser fortere... syns i perioder at det er umåtelig varmt også... akkurat dette med varmen, er det ikke litt tidlig enda, er jo bare 12+5 :confused:

flere som opplever slikt?

~MrsMeoh~
Termin 21 Februar
( App)

Neglene vokser fortere ja, men det gjør håret på hodet mitt også..

Gullet vårt født 10.04.12
Skal bli storesøster 03.02.14
skravler med *oida* :)

neglene mine vokser seint syns jeg, men håret faller av :P hehe. varm ja.. åååherregud :P

Mye rart med kroppen når hormoner er i sving... Jeg er også varm (vanligvis fryser jeg ofte).

Her vokser neglene i rekordfart og fult av kisete nupper i ansiktet!

Håret raser av:( det er helt ekstremt!

Neglene veks som berre det! ALDRI hatt så lange og sterke negler. Nærmast vondt å kløppa dei :P
Håret derimot veks IKKJE :( og berre detta av :(

Noen som har fått MER hårvekst noen steder? Det har jeg oppdaget og husket plutselig det var slik sist svangerskap også. Fortalte det til sambo at jeg ikke skjønte poenget med det og han sa at kanskje jeg bar gutt denne gangen også og hadde mer testosteron i kroppen...? Så her om dagen sier han plutselig "jeg tror du har fått mer bart også!". Møkkafyr! Aner ikke om han har rett og har ikke tenkt å sjekke heller!!

Noen som har fått MER hårvekst noen steder? Det har jeg oppdaget og husket plutselig det var slik sist svangerskap også. Fortalte det til sambo at jeg ikke skjønte poenget med det og han sa at kanskje jeg bar gutt denne gangen også og hadde mer testosteron i kroppen...? Så her om dagen sier han plutselig "jeg tror du har fått mer bart også!". Møkkafyr! Aner ikke om han har rett og har ikke tenkt å sjekke heller!!

Haha, fekk beskjed av gubben at eg hadde fått litt skjegg! Fekk ikkje meira kos den dagen :P

Er så merksnodig alt som skjer med kroppen om dagen... Jeg trodde jeg var blitt tullerusk slik som kroppen har begynt på disse små forandringene, og tenkte at jeg innbilte meg dette - godt å lese at jeg ikke er alene ;) Alle sier jo at kroppen forandrer seg, men ikke ante jeg at slike faktorer var en del av pakka :P

Her vokser alt av hår fortere... Mer dun på armer og fjes,spesielt.
Neglene har aldri vært så fine som nå :happy119
Får ikke styrt så mye av det,så må bare ta det som kommer :)

Haha :D unnskyld, men nå måtte jeg le!! Kropp i forandring kan forandre mye tror jeg..

Jeg har fått litt mer hår på magen, rett under navlen har jeg plutselig ca. 5 superlange svarte hår som har dukket opp sånn plutselig! :eek:
Ellers vokser neglene litt raskere..

Jeg er en frysepinn til vanlig, men nå er jeg vaaarm.
De første uke av graviditeten mistet jeg utrolig mye hår, store dotter. Nå har det heldigvis stoppet opp :)
Neglene kan jeg ikke si jeg har tenkt noe over.

Mister mye hår ja!! :-/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

De siste dagene har jeg merket at jeg røyter ganske mye :(

<3 09.02.2014 <3

Back
Topp