Magnesium tilskudd, ulltrå rundt ankelene.Ååå hele svangerskapet?! Wæææ.Det eeeeer så irriterende. Kan søren meg ikke sitte behagelig uten å få krampe i leggen.
Noen som har noen tips/triks mot dette her?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Magnesium tilskudd, ulltrå rundt ankelene.Ååå hele svangerskapet?! Wæææ.Det eeeeer så irriterende. Kan søren meg ikke sitte behagelig uten å få krampe i leggen.
![]()

Ååå hele svangerskapet?! Wæææ.Det eeeeer så irriterende. Kan søren meg ikke sitte behagelig uten å få krampe i leggen.
![]()
Magnesium tilskudd, ulltrå rundt ankelene.
Bestefaren til min samboer sliter med restless legs og senastrekk og han synes det funker.Ulltråd?? Så spennene tips!! Hvordan fungerer det?
Bestefaren til min samboer sliter med restless legs og senastrekk og han synes det funker.
https://www.kjerringrad.com/urolige-bein-4.html
Haha. Ja, vet. Men mange sier det funker.Haha så sinnsykt spesielt! Og rød da, av alle ting hahah! Må faktisk prøves
Dehydrert uansett hvor mye jeg drikker

Uff ja! Sist fikk jeg SKIKKELIG vondt i niplene når jeg frøs!!

Har lest at det er vanlig, men jeg syns det virker så rart, var ganske overrasket da jeg så deg var et graviditetstegn: får krampe i den ene leggen seriøst hele tiden. Og har så sykt restless legs, fra hoftene og ned. Holder på å bli gal. Er faktisk det jeg kjenner mest på om dagene. Lest at det kan være pga for lite jern og folat, men jeg har jo tatt folat og vitaminer i over et årNoen andre som har vært borti restless legs??
![]()

Jeg blir kvalmere hvis jeg har på meg briller.Og hvis jeg blir tett i nesa.
![]()