Rare gravidsymptomer?

Jeg fiser sykt mye. Visste ikke at det gikk ann å produsere så mye gass.

Heldigvis så er jeg lite kvalm nå. Gikk over da jeg bikket 8 uker nesten. Kan nyte en liten kopp kaffe uten å bli kvalm. Men noen ganger må jeg ta en postafen på kvelden. Sånn som idag. Men godt å kjenne at snart er dette tri semesteret over og jeg FÅR GÅTT ORDENTLIG PÅ DO!!! og nyser endel.

Fått masse sår i munnen av alle ting, au! Hetetokter som kommer og går, kjennes ut som noen skrur på termometeret noe voldsomt. :bored:

Ååå hele svangerskapet?! Wæææ. :arghh:Det eeeeer så irriterende. Kan søren meg ikke sitte behagelig uten å få krampe i leggen. :arghh:Noen som har noen tips/triks mot dette her? :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Å ta tilskudd av magnesium kan hjelpe, jeg slet mest med kramper på natta egentlig, og sittende i enkelte stillinger. Men forhåpentligvis slipper du å gå hele svangerskapet da ^_^

Sette ting i vrangstrupen og hosta så gale... haha Kan nesten berre vera luft av og te...
og fryse ja... men om nattå svetta eg så ein gal:hilarious:

Rastøse føtter er den eneste symptomen jeg faktisk har på graviditet. Er verken trøtt, kvalm eller noe annet.

Jeg er så sår, sånn overalt! Er helt rart, men ryggen, hoftene, huden generelt føles øm som om jeg har trent masse muskler jeg aldri har trent før. Blir jo nesten bekymret!

Har lest at det er vanlig, men jeg syns det virker så rart, var ganske overrasket da jeg så deg var et graviditetstegn: får krampe i den ene leggen seriøst hele tiden. Og har så sykt restless legs, fra hoftene og ned. Holder på å bli gal. Er faktisk det jeg kjenner mest på om dagene. Lest at det kan være pga for lite jern og folat, men jeg har jo tatt folat og vitaminer i over et år:wacky::wacky:Noen andre som har vært borti restless legs?? :wideyed:

Jeg er også plaget med krampe i beina i svangerskapene, vet av erfaring at det blir verre jo lengre ut i svangerskapet jeg kommer... Anbefaler deg å ta ekstra tilskudd av magnesium, det hjelper her hvertfall :)

Urolige bein! Leggene kramper seg så mye, heldigvis får jeg samboer til å massere de, da roer det seg som oftest. Ellers nyser jeg også en del

Jeg blir kvalmere hvis jeg har på meg briller. :rolleyes: Og hvis jeg blir tett i nesa. o_O

Støl/sliten i magen veldig raskt når jeg feks står ved komfyren. Sykt dårlig utholdenhet. Føler meg som om jeg var 6 måneder på vei:sour:
Er mye kvalm og må spise mye oftere enn før. Sliter med å drikke nok

Jeg blir kvalmere hvis jeg har på meg briller. :rolleyes: Og hvis jeg blir tett i nesa. o_O

Jeg blir kvalmere om jeg har noe helt oppi halsen. Kan ikke glide jakken helt opp, noe som passer supert i januar og storm ute.. var likt sist graviditet også

Jeg blir kvalm av.... strikketøy! Og enkelte pledd. Er det ikke merkelig?
For å ikke snakke om innestengt-lukt. Satan.

Ellers er jeg sjeldenere kvalm!

Og plages litt med gass på natta og hoven i magen.

Jeg blir forresten kvalm av Minibarna. :( Kjempesøtt program med søte Fantus, men har tydeligvis hatt en slags vane å slå det på til 1-åringen når jeg er dårlig, for nå assosierer jeg det med det. :bored:

Back
Topp