Har dere noen rare ting som egentlig ikke er et symptom men som dere opplever nå? Jeg nyser typ skikkelig mye, og det gjør jeg ikke ellers haha! Sist svangerskap var det dobbelnysing som var greia. Veldig merkelig hahah!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Nyser faktisk en del selv![]()
Jeg nyser også veldig masse![]()
Snørrer og fryser sykt masse.
Ellers trøtt og kvalm. Skal bli en fryd når dette trimester e over

Noen andre som har vært borti restless legs?? 
Ja, det er ganske vanlig. Verst om kvelden eller når man skal legge seg. Hadde veldig urolige bein i om natta siste trimester forrige gangHar lest at det er vanlig, men jeg syns det virker så rart, var ganske overrasket da jeg så deg var et graviditetstegn: får krampe i den ene leggen seriøst hele tiden. Og har så sykt restless legs, fra hoftene og ned. Holder på å bli gal. Er faktisk det jeg kjenner mest på om dagene. Lest at det kan være pga for lite jern og folat, men jeg har jo tatt folat og vitaminer i over et årNoen andre som har vært borti restless legs??
![]()
Men er det vanlig så tidlig?!Ja, det er ganske vanlig. Verst om kvelden eller når man skal legge seg. Hadde veldig urolige bein i om natta siste trimester forrige gang![]()

æsjjjj altsåSamme.Fryser nesten heletiden

Men er det vanlig så tidlig?!æsjjjj altså
Kanskje derfor dem er så vonde her også hmmUff ja! Sist fikk jeg SKIKKELIG vondt i niplene når jeg frøs!!
Jeg har også slitt med rastløse bein den siste uka, så utrolig plagsomt. Kramper i leggene hadde jeg hele forrige svangerskap hvis jeg strakk på beina. Var litt trist å ikke kunne strekke seg ut om morningen, hehe.
Det eeeeer så irriterende. Kan søren meg ikke sitte behagelig uten å få krampe i leggen.
Noen som har noen tips/triks mot dette her?