Rare graviditets greier

Willow :)

Andre møte med forumet
Oppdaget plutselig en sånn "utvekst" av hud akkurat i BH-kanten... Dødelig irriterende. Etter litt søk på nettet er det visstnok en "skin tag" og det er visst vanlig at gravide kan få det. Ikke om jeg ante dette. Noen andre som har fått rare "symptomer"/graviditets greier?
Jeg skal i alle fall høre om ikke legen kan fjerne den neste gang jeg er på kontroll.. dødelig irriterende. *følesegekkel*

Bare vanlig hud liksom? Aldri hørt om dette før, men så typisk at den skulle komme akkurat i kanten på bh da, slik at den kan sitte og irritere. Håper legen kan fjerne den for deg :)

Oppdaget plutselig en sånn "utvekst" av hud akkurat i BH-kanten... Dødelig irriterende. Etter litt søk på nettet er det visstnok en "skin tag" og det er visst vanlig at gravide kan få det. Ikke om jeg ante dette. Noen andre som har fått rare "symptomer"/graviditets greier?
Jeg skal i alle fall høre om ikke legen kan fjerne den neste gang jeg er på kontroll.. dødelig irriterende. *følesegekkel*

Jeg har ikke fått noen nå, men har hatt det før ved bh kanten. Legen fjerna det fort ved å fryse det vekk, enkelt og greit :) Det står kjerringråd på nett ved at du kan "drepe" veksten ved å knytte sytråd rundt og eventuelt klippe det vekk, men det er vondt! I tillegg er det ikke sikkert man får det til.
Legen fikser det fort for deg:D

Uff så kjedelig! Her er det eneste jeg ikke var særlig klar over hittil Neseblod !!! Blør Neseblod flere ganger i uka :s

Begynte jo virkelig å lure på om jeg var blitt smittet med ett eller annet. Aldri hatt noe sånt før. Slappet litt mer av når jeg leste det var vanlig at det dukket opp hos gravide.
Fikk med meg at en kunne fjerne selv, men det orker jeg ikke så skal nok få legen til å se på det ja. :)

Det med neseblod har jeg også opplevd til tider. Er støtt tett i nesen, så må passe meg for å ikke snyte meg for hardt. Da er det neseblod med en gang. Ellers er det vel tannkjøttet som også er en "rar greie" pusser tennene 2 ganger daglig. Men blir en like blodig opplevelse hver gang, uansett hvor forsiktig jeg er. Men det er jo også en graviditets greie.. Så det var jeg jo forberedt på. :)

Back
Topp