Rare fornemmelser

SpinnVill

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Jeg har tenkt mye i det siste nå, og var vel i natt hvor jeg våknet. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare den følelsen. Men, har dere noen gang satt dere ned i en vannseng, også har den liksom "skvulpet"?

Nærmeste forklaring jeg har.

Er liksom blæra mi på en måte som får den følelsen. Tenkte kanskje det er lillegutt som sparker i den? Noen med lignende følelse? :)
Eller håper jeg for mye på liv og røre at jeg innbiller meg ting nå?

Haha.. Selve forklaringen kjenner jeg meg ikke igjen i, men når lillemor sparker i blæra så synes jeg det er en skikkelig ubehagelig følelse som jeg ikke klarer å forklare..

Haha.. Selve forklaringen kjenner jeg meg ikke igjen i, men når lillemor sparker i blæra så synes jeg det er en skikkelig ubehagelig følelse som jeg ikke klarer å forklare..
Er så vanskelig å forklare. Er ofte jeg sitter eller ligger i senga også og får sånn intens tissetrang. Sånn åååeh! Nå er det like før det renner over og jeg må løpe på do omtrent. Var bare i natt jeg kjente akkurat DEN fornemmelsen :p

Hvordan går det med lillegutt da??

Jeg må tisse veldig når jeg får kynnere... Det med vannsengen kjenner jeg meg ikke igjen i.

Jeg må tisse veldig når jeg får kynnere... Det med vannsengen kjenner jeg meg ikke igjen i.
Kan garantere at det ikke er kynnere :) de har jeg hatt titt og ofte.. de er vonde. Må også tisse når de kommer selv om blæren er så og si tom. Slitsomt :p

Kan garantere at det ikke er kynnere :) de har jeg hatt titt og ofte.. de er vonde. Må også tisse når de kommer selv om blæren er så og si tom. Slitsomt :p
Hvordan ligger lille tassen i magen din? Min lå på skrå med mena ned mot ene siden når jeg var på oul for et par dager siden og når han sparker meg der nede...., oh my!!! Om jeg må litt tisse fra før, så føles det ut som den skvulper over der inni. Meeeget merkelig og ubehagelig. Har bedt han om å snu på seg, men han har ikke hørt på mamman sin enda, lille rampegutten!

Hvordan ligger lille tassen i magen din? Min lå på skrå med mena ned mot ene siden når jeg var på oul for et par dager siden og når han sparker meg der nede...., oh my!!! Om jeg må litt tisse fra før, så føles det ut som den skvulper over der inni. Meeeget merkelig og ubehagelig. Har bedt han om å snu på seg, men han har ikke hørt på mamman sin enda, lille rampegutten!
Han har likt seg godt nedi bekkenet mitt på dagtid. På morran er han lenger opp. Kan røpe at jeg fikk en UL i dag og da satt han på blæra mi og tafset på morkaken :p også hikket han litt! Men ja den skvulpe følelsen! :D da var jeg ikke helt på tulltur da

Sånn er det her også!! :D nesten vondt i blæra av og til, selv om den akkurat er tømt! Rampebabyer :D

Back
Topp