rare folk...

Lilje84

Elsker forumet
Idag så var jeg og sambo innom på McDonalds etter vi hadde vært å sett på baderomsinnredning.
da vi hadde parkert oppdaget jeg at det satt en liten jente inne i bilen ved siden av oss og halvsov, hun var sikkert max 1 år.
vi var nå inne på Mc'ern i nesten en time, å da vi kom ut satt fremdeles den lille jenta inne i bilen, å skrek å hylte. hun var helt rød i ansiktet stakkar.  Tenke jeg skulle gå inn å spørre om noen eide bilen, men det var jo så sinnsykt mye folk der inne. Nå angrer jeg skikkelig,de bak disken har sikkert sånn høytaler så de kunne lest det opp så alle der inne hadde hørt det.
Blir så sinna, enn at det går ann å sette igjen en stakkar liten unge å være borte så lenge??? hva tenker folk på??? [:@][:@][:@]

I alle dager da?? Herremin, det går bare ikke ann!!!!  Stakkars jente da, også så varmt som det har vært i dag!! Kan jo være direkte farlig det der....[:(]

Linnea satt å sov i bilen i dag hun også, men da satt jeg jeg 2 meter unna bilen og med vinduet oppe!!

Ja kjenner jeg blir kjempe sint. sånne folk skulle ikke ha hatt lov til å ha unger. men så blir jeg litt sint på meg selv som ikke gikk inn å sa fra til bekjeningen, angrer sånn. dumme meg. men forhåpentligvis så kom sikkert eierne av bilen ikke så lenge etterpå, de kunne jo ikke være inne der i timesvis heller.
[:@]

Uffameg! [:(][:(][:(] Så forferdelig. Blir så trist når jeg leser om sånt, og når jeg ser ting som ligner...

Ja, du burde nok ha sagt fra til betjeningen iallefall, men jeg vet veldig godt hvordan det er... Man har lyst til å gjøre noe, men så er det veldig vanskelig å faktisk gjøre det. Feks når to småunger drev å tusla rundt ved en dam ved Slottsparken, og faren satt laangt unna, og hadde såvidt et halvt øye med dem... Hadde sååå lyst til å fortelle han at det faktisk kunne skje en ulykke og at han burde passe bedre på. Men, du vet... bare så stygt på han og tittet bort på barna hans igjen. [8D]

ORIGINAL: Nikki!

skulle ringt politiet-kunne de fått en trøkk

Ja, det tenkte faktisk jeg på også!!! Hadde de nok tenkt seg om to ganger til neste gang de skulle på mc donalds og spise ja, men ungen sovende i bilen [>:]

ORIGINAL: Nikki!

helt på tryne. tenk og redd den var da... lå og grein og ingen foreldre..huff og huff

Uff, ja ikke sant?? Og uansett om hun gren i "bare" 10 minutter, så er faktisk det ganske så lang tid likevel...

Og så varmt som det var i dag da, så måtte hun jo koke stakkars.. Bare merket det da Linnea våknet jeg etter å ha sovet i bilen. Hun var skikkelig varm i hodet, enda jeg hadde vinduet nede.. [&:]

Huff, hørtes ikke bra ut. Skjønner ikke at noen kan gå fra ungen sin i bilen en time....
Tror ikke jeg hadde klart å la ungen min være igjen i bilen i det hele tatt(nå har jeg verken bil eller lappen da).

ORIGINAL: Lillepusen

Uffameg! [:(][:(][:(] Så forferdelig. Blir så trist når jeg leser om sånt, og når jeg ser ting som ligner...

Ja, du burde nok ha sagt fra til betjeningen iallefall, men jeg vet veldig godt hvordan det er... Man har lyst til å gjøre noe, men så er det veldig vanskelig å faktisk gjøre det. Feks når to småunger drev å tusla rundt ved en dam ved Slottsparken, og faren satt laangt unna, og hadde såvidt et halvt øye med dem... Hadde sååå lyst til å fortelle han at det faktisk kunne skje en ulykke og at han burde passe bedre på. Men, du vet... bare så stygt på han og tittet bort på barna hans igjen. [8D]

ja man har jo lyst til å si ifra, men så blir det liksom litt vanskelig. åsså angrer man etterpå fordi man ikke gjorde noe.
 det var egentlig ikke så varmt her idag, overskyet og noen regndråper så tror ikke det var noe varmt i bilen da, men uansett. hadde aldri gått ifra ungen min alene i bilen på den måten....

får så vondt inni meg når jeg hører om sånn....
stakkars liten...[:(]

får helt vondt inni meg[:(]
jeg hadde ringt politiet helt klart, de hadde nok ikke gjort det flere ganger da nei[:@]

Back
Topp