Rare følelser

fano

Gift med forumet
Jeg kjenner det bobler og kiler nederst i magen. Innimellom er det akkurat som noen drar hånda inni magen følelse, vanskelig og forklare. På morgenen er nederste del av magen stein hard og hvis jeg legger hånda på klumpen så kan jeg kjenner at den flytter litt på seg, helt sinsykt og kjenne. Er dette fom for liv i magen??

hei fano :) det MÅ det være :) har det akkurat på samme vis.. når jeg våkner om morningen er det klumt nederst på magen akkurat som ungen som ligger der og att jeg kan "ta" på han/hun.. :) syns det er veldig koselig da..

jeg kjenner jo om dagen att han/hun beveger seg inni magen og syns det er en rar/ekkel følelse.. men utrolig deilig og kjenne liv <3

Helt snodig ja [;)] Har ikke hatt noe særlig forhold til graviditeten egentlig, har vært livredd for at det skal gå galt, men det kommer seg litt og litt, og hvertfall når vi har sett liv på ul og kjenner små ting i magen og kjenner at det vokser. Gleder meg til jeg ser at det vokser og kjenner orntlige spar, da går det kanskje helt opp for meg [:D][:D][:D]

ja skjønner jeg :) hadde det sånn før hjertelyd.. var redd for og si jeg var gravid tilfelle noe var galt..!! :/ men med en gang jeg hørte hjertelyd ble jeg SÅ glad :D<3 skal på ul den 16 ;D gleder meg veldig..

Jeg har lagt merke til lignende. Jeg er blitt mer hard nederst i magen. De siste dagene har jeg kjent et eller annet der også. Usikker på om det er den lille eller ei. Det føles ut som små dult eller leamus. I går kvapp jeg litt, faktisk. [:)]

så gøy [:D] jeg har jo 2 gærninger på vei og er jo ikke mer enn litt over 15 uker på vei så var litt usikker på om det var liv jeg kjente, men kjenner det liksom mer tydlig for hver dag som går, og bare mer og mer [:D][:D][:D] juhu, så gøy [:D][:D][:D]

ORIGINAL: fano

så gøy [:D] jeg har jo 2 gærninger på vei og er jo ikke mer enn litt over 15 uker på vei så var litt usikker på om det var liv jeg kjente, men kjenner det liksom mer tydlig for hver dag som går, og bare mer og mer [:D][:D][:D] juhu, så gøy [:D][:D][:D]

åå to stk, så herlig

Back
Topp