rare drømmer...

Latina20

Forelsket i forumet
vil dere skrive om de rareste drømmer dere har hatt under graviditeten?

jeg kan jo starte med min...

Jeg drømte at jeg var gikk inn i tven og gikk inn i gode pg onde dager og avslørte alle hemmeligheter for alle... hehehe

He,he [:D]

Drømmer mye rart, men glemmer det så fort igjen. Kan ikke se alle slags ting på tv for eksempel. Er det ekkle ting får jeg de sykeste drømmer. Drømte at mannen min stakk meg med et sverd. Merkelig at vi skal drømme så mye rart når man er gravid.

Hehe.. Jeg husker ikke akkurat den rareste drømmen jeg har hatt (glemmer drømmene så og si med en gang) Meeen, jeg har hatt mye mareritt da:|

Kan ikke huske hva den handlet om, men syk det var den!!! Drømmer mye at jeg får en gutt (ikke at den er så syk da [:D][:D])..............Drømmer ofte at noen er etter meg iallefall..

hehe.. ja det er rart at man drømmer så mye rart når man er gravid..

drømt alt ifrå at babyen kan gå og snakke frå fødselen av, at eit ondskapsfult vesen prøver å overta kroppen til babyen min til at x-dama til samb er den som er gravid og ikkje eg;P

Jeg har drømt flere ganger at jeg drar på fest og at jeg ender opp skikkelig drita, og vækner dagen etter med døds-dårlig samvittighet... herregud...[8D]

Også drømmer jeg at babyen blir født og 2 sekunder etterpå kan den gå og snakke og sånn... hehe..

I natt var jeg og søsteren min i et bryllup på en parkeringsplass. Vi gikk i 3tiden på natten og da var det salg i alle bunadbutikkene i sentrum (der jeg kommer fra og drømmen tok sted er det ingen bunadbutikker). Det strømmet på av folk som skulle kjøpe seg bunad gitt. så skulle vi gå hjem, men da husket vi ikke hvem vi var gift med så vi måtte bare være der...

ORIGINAL: Hyppolyta

I natt var jeg og søsteren min i et bryllup på en parkeringsplass. Vi gikk i 3tiden på natten og da var det salg i alle bunadbutikkene i sentrum (der jeg kommer fra og drømmen tok sted er det ingen bunadbutikker). Det strømmet på av folk som skulle kjøpe seg bunad gitt. så skulle vi gå hjem, men da husket vi ikke hvem vi var gift med så vi måtte bare være der...

hahaha:) Sprøtt;) I natt vart eg ca 14 igjen, og vart sendt på lukseriøs barneheim..:O

I helgen har mannan vært borte og da sover jeg ikke så godt.. OG steike som jeg drømte..

"Mannen min var utro og kom hjem med ei dame på slep og sa at han var med henne nå og at han bare kom for å hente tingene sine.. [:(] Jeg ble helt knust naturligvis og kunne ikke fatte det, men han begynte bare å ramse opp hva han hadde betalt av tingene våre og tok dem. Jeg ble bare stående og fikk ikke frem et ord, og det eneste jeg tenkte var: JEG ER GRAVID du kan ikke gjøre dette... osv"

var helt grusomt og jeg våknet i dag med stiv nakke og det føles ikke som jeg har sovet i natt. På tide den derre mannen min kommer hjem (uten ny dame[;)]) sånn at jeg får sove...

Har forøvrig hørt blandt mine venninner som allerede er mammaer at utrodrømmer er vanlige.

Vore på hyttetur eg, og måtte slå opp telt, enn om me var inne hytta[8D][8D][8D]

ORIGINAL: dørti gullkorn

I går natt drømte jeg at jeg fant noe min kjære (som var med i drømmen) kalte TEATERHYENER! Hva er det?? [8|][8|][8D]
De var farlig og, pluss at de sang en fantastisk irriterende sang som jeg sang hele dagen etterpå :p

HAHA dør av latter.

Back
Topp