Rare drømmer..

stormage78

Blir kjent med forumet
Kjenner det begynner å nærme seg termin på drømmeaktiviteten om natta. I natt drømte jeg at jeg fødte et gjennomsiktig foster på ca. 10 cm. Jeg la det til brystet og mens det sugde - vondt og hardt - kunne jeg se at det vokste, samtidig som de indre organene ble utviklet. Deretter fant jeg ut at det var for lite likevel og puttet det tilbake der det kom ut. I drømmen informerte mannen min meg om at dette var litt dumt, for da måtte jeg jo føde på nytt. Jeg ble svært overrasket over dette, og var irritert over at ingen hadde fortalt meg om dette på forhånd[:D]. Noen andre drømmere?

Hender seg at jeg drømmer rare ting.. skjeldent jeg husker det da.. Men bestandi morro å lese andre sin rare drøm da![:D]

He he... Den var god ja.
Inatt drømte jeg at jeg skulle hjelpe to barn som hadde mista begge foreldrene sine. Vi skulle pusse opp huset deres slik at de kunne fortsette å bo der. Da vi malte, forsvant all farven. Alt ble caffelatè farget. I utgangpunktet var det mye farger på veggene. Jeg ble så frustrert  over alle fargene som forsvant. Våknet og var riktig så irritert [:D]

Siste uka har jeg drømt masse om at vannet har gått...våkner hver natt og er svett[:o]Skikkelig ubehagelig egentlig,for jeg går ofte å tenker at håpe fødselen starter med rier og ikke vannavgang[8|]Så det er sikkert derfor jeg drømmer om det også...

Morsom den drømmen til Stormage.
Herlighet ja, drømmer også masse rart for tiden (når jeg først får sove da...).

Joda, rare drømmer på disse kanter også... Kan le (eller gråte?) over dem der og sa, men husker de sjelden i etterkant... Kommer ikke på noen nå i hvert fall, men skal prøve å huske hva jeg drømmer i natta som kommer...  

drømmer en del om baby for tiden ja,også om BV[:D]

jeg har drømt at vannet til meg og gira gikk på likt[:D]

og at jeg skulle på besøk til laila76,jeg gikk rundt i hele huset å leita etter henne men hun var ikke hjemme alikevel.så det endte med at jeg drog ut sovesofaen og sov over.
den var ikke noe god for meg og magen min men.....[:D][:D]

har også drømt at babyen er blitt stor før vi har komt oss hjem fra sykehuset,slik at ingenting passer av di små str jeg har kjøpt[:D]

Forrige natt drøme jeg at jeg fikk en baby som var vannskapt. Så ut som en gammel dame i ansiktet og hadde klumpføtter. Hun døde vistt.. En ufyselig drøm... Hadde lest om dødfødsler og spontanaborter ger på BV kvelden før. Det gjorde nok veldig inntrykk.. Vil nå helst ha litt hyggeligere drømmer....

ORIGINAL: Stardust

og at jeg skulle på besøk til laila76,jeg gikk rundt i hele huset å leita etter henne men hun var ikke hjemme alikevel.så det endte med at jeg drog ut sovesofaen og sov over.

har også drømt at babyen er blitt stor før vi har komt oss hjem fra sykehuset,slik at ingenting passer av di små str jeg har kjøpt[:D]

*knis*
Håper bare at drømmene dine er sanne etterhvert......hadde vært gøy om vannet hadde gått samtidig på meg og deg...hehe
Håper at det skjer snart.!

ORIGINAL: gira

*knis*
Håper bare at drømmene dine er sanne etterhvert......hadde vært gøy om vannet hadde gått samtidig på meg og deg...hehe
Hehe...morsom drøm ja[;)]Bare ett problem da...jeg har ikke sovesofa..

ORIGINAL: Laila76

ORIGINAL: gira

*knis*
Hehe...morsom drøm ja[;)]Bare ett problem da...jeg har ikke sovesofa..

joho i min drømm så[:D]

Back
Topp