Rare drømmer ???

æ trur æ har helt vanlig drømmer... har alltid drømt litt sprøt i grunn...[8|]

Drømmer veldi masse rart.
For eksempel: I natt drømte jeg at jeg fødte en gutt (overraskende for tror jeg får jente) som kunne snakke og snakket av alle ting østlandsk...

De syyyyyke drømmene bare fortsetter. Blir litt redd jeg. I natt drømte jeg at jeg faktisk hadde trekant med 2 HØYGRAVIDE, og de hadde de største magene i hele verden, det er jeg sikker på. De ventet sikkert firlinger begge to. Drømmen resulterte i de merkeligste situasjoner. Heldigvis var ingen jeg vet hvem er med  denne drømmen da. Men likevel. Hvis dette forstsetter så kan jeg ikke være medlem her lengre..

Morsomt å høre at du også blir påvirket suprEspen.. hoho...
vi påvirker hverandre masse her inne!![:D]
Jeg har utrolig masse rare drømmer jeg.. jordmor sa at det var
helt vanlig, og mange drømmer at de glemmer at barna sine og ¨
sånne skumle ting... så det er nok nok en naturlig merkelig del av
svangerskapet... og te dæm som e rundt gravide da.. hoho

ORIGINAL: Flori

Hehe inatt hadde jeg en morsom drøm: Drømte at sønnen min Kristoffer og Laila76 bakte kaker [:D], Å Laila hadde fått beskjed av legen om at ho måtte bake kaker helt til fødselen startet [8|]. Herregud så sykt, er visst avhengig av BV jeg [:)] 

ORIGINAL: Flori

Hehe inatt hadde jeg en morsom drøm: Drømte at sønnen min Kristoffer og Laila76 bakte kaker [:D], Å Laila hadde fått beskjed av legen om at ho måtte bake kaker helt til fødselen startet [8|]. Herregud så sykt, er visst avhengig av BV jeg [:)] 
morsomt.Og jeg som ikke liker å bake,bortsett fra gjærbakst da,det er greit...

Ja jeg drømmer mye rart jeg også... og spesielt om at babyen er kommet og jeg ennå ikke har kjøpt senga og ikke er ferdig med rommet. Uff... det hjelper sikkert å få gjort ferdig rommet og sånt, for da trenger jeg ikke å stresse så veldig!

Back
Topp