Rare drømmer

Tuttifrutti123

Forelsket i forumet
Julibarna 2019
Januarlykke 2026
Flere som har rare drømmer fortiden? Jeg drømmer noe rart nesten hver natt nå. I natt drømte jeg at jeg fødte og at hun var meeeeega svær, iiik! Håper jeg ikke er sanndrømt:nailbiting::wacky:

Som i forrige svangerskap drømmer jeg helt syke drømmer også denne gangen!!! Nesten hver natt drømmes det om døde familiemedlemmer, helt ville fødsler, utroskap eller ekser:facepalm::nailbiting: Mannen blir helt satt ut av alle drømmene han får høre om:laughing002

Har også hatt masse drømmer som ikke er noe hyggelige :( Alt fra samboer som forlater meg og baby, til gærne øksemenn.. I natt drømte jeg at jeg og mamma ble banket opp av en skummel kar, våknet da han kom etter meg med hammer.

Jeg pleier å ha rare drømmer til vanlig, men det tar jo fullstendig av når jeg er gravid. Drømte nylig at min søster, som forøvrig er gravid, ventet en gutt (de vil ikke vite før fødsel) og at hun var dødssyk med kreft i hjernen. I drømmen gjennomførte vi utdrikningslag+babyshower på samme dag, og hun giftet seg dagen etter, bare for at vi skulle være sikre på at de rakk det før fødsel og hun evt. Ble så dårlig at hun døde. Det som var så rart var at hun var kjempe positiv til at alt skulle gå bra, mens resten av oss var knust siden legen bare hadde gitt henne måneder igjen.
En annen natt drømte jeg at mannen min drev å lå med ene gynekologen jeg har vært hos, som forøvrig også er en kollega av han.
Drømmer at kolleger er gravide, men at de bærer fosteret på utsiden av magen i svangerskapet, at jeg går gravid, men at det er mamma som føder og oppdrar barnet...
Ja, galskapen vil ingen ende ta :wacky:
Mannen bare ler av meg :hilarious:

Håper jeg er sanndrømt, for i natt drømte jeg at jeg vant storpott i VikingLotto sammen med én annen person. Potten var på 110 millioner, så 55 på hver da.:laughing005

Masse merkelige drømmer. Har også drømt litt om Steve Gold fra million dollar listing for de som ser det :smiley-angelic002:dance011

Eg har pleid få dei merkligaste drøymane nokonsinne når eg har vore gravid.
Fyrste symptomet eg får. Slår aldri feil :p

Drømmer vanvittig mye rart jeg også.

I natt drømte jeg at jeg var øyenvitne til en vill politijakt hvor de kriminelle fikk elektrisk støt mens de var i bilen, og dette døde de av. Skjønnner ikke hvor jeg får det fra...

Ganske plaget med mareritt for tiden, natt etter natt er det alt fra monstre til død baby :eek:

Uff, jeg synes synd på dere med mareritt! Jeg drømmer også mye helt vilt, som jeg skjønner mens jeg drømmer at er bare tullball. Det henger ikke sammen i det hele tatt! For eksempel drømte jeg at jeg og moren min skulle pusse vinduer i en bygning med mange store vinduer. Da var det veldig viktig å ha malingrulle og bjørnebærsyltetøy tilgjengelig, skulle dette bli noe bra! Ganske underholdende! :laughing002

Back
Topp