Rare drømmer

Er utro annenhvær natt jeg... utrolig hvor mye man kan ha seg i søvne... å guuuuuudbedremeg for enn samvittighet jeg har når jeg våkner :wtf:

Hoff det er jeg også altså....hadde vært bortpå sambo en natt her og han var storfornøyd...jeg derimot drømte jo ikke om han, så jeg følte meg skikkelig råtten :/ og det er jo ikke sånn at jeg tenker på noen andre så syntes det er helt merkelig! Men ikke noe vi kan noe for da hehe :-)

Hoff det er jeg også altså....hadde vært bortpå sambo en natt her og han var storfornøyd...jeg derimot drømte jo ikke om han, så jeg følte meg skikkelig råtten :/ og det er jo ikke sånn at jeg tenker på noen andre så syntes det er helt merkelig! Men ikke noe vi kan noe for da hehe :)
Ååååh ,jeg ler gått her :laughing025 staaakkars altså !!:D :D vi er heldigvis uskyldig der ja:happy::joyful:

:smiley-bounce022
Jeg å var nesten "utro" i natt... wtf!? Drømte jeg var ute på spasertur med en liten guttebeibi, traff en på broa rett før sentrum her; havnet i prat, han hadde 3 jenter og dame, jeg hadde 2 beibier og mann...plutselig ligger vi i solsteiken og han ser i et blad...begynner plutselig å ta på meg....så våknet jeg...Hehehe. ..rare greier....

Merkelig drømmer. Glad for alt er bare drøm.

Ser bare når mannen ser på. Ikke stor fan. Tror ikke vi kan fortelle sånne drømmer videre til mannfolka. Nasty preggos hhhhh
Huff nei ,det ville vært krise om de faktisk fikk vite årsaken til at vi kanskje ligger å smiler å ler i søvne :D hvem vet :angelic::joyful: tror ikke jeg har turt å sove i samme seng som han flere ganger dette svangerskapet om han viste hva som surrer rundt i hodet på natta :)

Forteller det alltid til samboeren min jeg :D "ditt svin, nå har du vært utro igjen!"
"I natt var jeg utro med en skikkelig kjekk en!"
Haha :p

Hadde sex med en innbruddstyv i natt, av alle ting :-S Han prøvde å stjele sølvtøyet mitt. Han sa etterpå at han hadde samboer og ventet barn, og plutselig så var han samboeren min. Altså min samboer fra virkeligheten.

Natt til i går drømte jeg at jeg rømte fra en ulv. Selv om jeg lukket og låste ytterdøren, så klarte den å gå gjennom døren, som om den var åpen.

Tok meg en lur etter jeg hadde vært hos fysio i dag, og endte opp med å drømme at jeg sov på benken til fysioterapeuten.. Han var gått hjem, men det var kommet et TV som stod på i ene hjørnet som ikke var der før.. Greit å våkne i sitt eget hjem:D

Trur jeg aldri har drømt så mye sære, fjærne, rare og av å til ekle drømmer som æ har nu for tia.. og av å te så har æ 2-3 forskjellige drømmer hver natt ettersom æ våkner for æ må på do. :hilarious::dead::laughing002

Jeg har liksom alltid hatt veldig rare drømmer, men nå kommer de som perler på en snor. For litt siden drømte jeg at jeg var så sint på mannen min fordi han hadde gått hen og blitt surrogatmor og født et barn til to personer jeg kjente før (hvorfor dukker de opp i drømmene mine?? Ikke er deg i et par heller). Det verste var jo ikke at han faktisk var i stand til å føde, men det at han ikke hadde snakket med meg om dette! Uffameg.
En annen drøm jeg hadde var litt mer komplisert, men litt sånn mordmysteriumaktig, der det til slutt viste seg at læreren min var Satan.

Back
Topp