Rare drømmer

Lykkespiren2017

Blir kjent med forumet
Hei! Er det noen av dere som drømmer merkelige og ekle drømmer? Våkner hver natt av disse ekle drømmene, nå i flere dager. Gosh aldri drømt så mye før:-p

Drømmer mye rart jeg også.. Ikke alle som er ekle.. I natt var jeg og mannen på skogstur alla Monsen på villspor :joyful:

Jeg bruker aldri å huske at jeg drømmer, men de siste 5-6 ukene så drømmer jeg hele tiden. Ofte intense kaos drømmer som ikke inneholder mening i det hele tatt :P

Kjenner til det, i natt hadde jeg en helt sinnsyk drøm om at jeg var bodde i ett hjemsøkt hus som 2 små jenter gikk igjen (noe av det mest creepy jeg kan tenke meg), å det rareste som hendte var at når jeg skulle lage middag til meg å mannen min kuttet jeg av noen av mine fingre for å få nok kjøtt til spagettien :| å jeg måtte sjekke henda mine når jeg våknet, for jeg har så virkelighets aktige drømmer og mareritt at det går meg på nervene !

Er utro annenhvær natt jeg... utrolig hvor mye man kan ha seg i søvne... å guuuuuudbedremeg for enn samvittighet jeg har når jeg våkner :wtf:

Drømmer mye og de føles utrolig mye mer ekte enn de drømmene jeg har utenom graviditet.. For ikke så lenge siden drømte jeg at min nærmeste bestevenninne fra barndommen/ungdomstiden som jeg ikke har så jevnlig kontakt med lenger var gravid med termin i begynnelsen av juni. To dager senere plinget det inn en melding fra henne hvor hun fortalte at hun er gravid og har termin i slutten av mai :p Veldig gøy :p :) Så nå gleder jeg meg til å fortelle henne at jeg er gravid jeg også med termin 2 mnd etter henne [emoji173]️

Ja, veldig rare drømmer! Våkner mange ganger per natt av den grunn :eek:

Jeg drømmer masse rart jeg også. Livlig fantasi!

Drømmer mer enn før ja. Men ikke nødvendigvis ekle eller skumle ting da. Bare veldig mye rart :-)

Drømmer enormt mye rart ja, mye er livaktig og helt absurd. Men i drømmene oppfører jeg meg som om det absurde er normalt, blir helt forvirret når jeg våkner

Drømmer mye mer enn før.. mye bra med sambiss ;) men også drit mot sambiss :( våkner og klamrer meg til han livredd for å miste han [emoji14]

Jeg drømte i natt at jeg var bestevenner med Kardashians!!! Har ikke sett TV programmet en gang, så har ikke peiling på hvor det kom fra!! :) haha, rart og flaut!

I natt drømte jeg at jeg var på fest med Britney Spears (?! :P ), og at jeg drakk alkohol.... :( Våknet i panikk og med verdens svarteste samvittighet :(

Alt mulig rart en skal drømme altså :P

Jeg har masse rare drømmer!
Inatt drømte jeg at vi var fanget i et hus, hvor en tiger prøvde å komme seg inn. Men tigeren var tam, selv om vi var redde. Jeg og datteren min gjemte oss i et søppelspann (slik at den ikke skulle lukte oss), og mannen tok bånd på tigeren og leide den bort! Hahaha! Og jeg ble også bitt av ei øgle, og fikk hele armen flerret opp. Men ingen blod :D rare drømmer sier du? [emoji23]

Drømte jeg var med å stoppet en stor bybrann i natt [emoji14] var helt sinnsykt virkelig :) drømte også at jeg fikk en guttebaby som aldri var sulten [emoji14]

Haha mye merklige drømmer her ja! Jeg drømmer mye om at jeg rømmer/sloss og om pasienter som blir alvorlig skadet på avdelingen der jeg jobber. Hoff svett hver gang. I dag drømte jeg at min syke tante som står meg så nært ble sur fordi jeg ikke hadde fortalt henne at jeg var gravid. Fikk dårlig samvittighet og ringte henne med en gang etterpå:-p

Hahah. Du er ikke alene. Igår var jeg utro med en fotballspiller som har kone og barn. Utrolig hva vi drømmer om!
Haaahaaa :laughing014 ja det må jeg si :joyful: ser du mye fotball kanskje ?:joyful: fantasien er helt utenom det vanlige,nesten så jeg skjemmes av å se andre mannfolk inn i øynene :happy:

Hahah. Du er ikke alene. Igår var jeg utro med en fotballspiller som har kone og barn. Utrolig hva vi drømmer om!

Jeg å var nesten "utro" i natt... wtf!? Drømte jeg var ute på spasertur med en liten guttebeibi, traff en på broa rett før sentrum her; havnet i prat, han hadde 3 jenter og dame, jeg hadde 2 beibier og mann...plutselig ligger vi i solsteiken og han ser i et blad...begynner plutselig å ta på meg....så våknet jeg...Hehehe. ..rare greier....

Back
Topp