Rare drømmer

Strikkefrue

Forumet er livet
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
En tråd for våre rare drømmer under svangerskapet:)

I natt drømte jeg at jeg var på tidlig ul, og det var ikke mindre enn 4 små der inne:) Jeg gikk gravid en uke før alle fire hoppet rett ut av magen min og to av de kunne allerede gå. Tidenes enkleste svangerskap og fødsel?:D

Hehehe. Isåfall hadde jeg ikke trengt å gå gravid mer enn en gang :p

Har hatt noen sære drømmer, men husker ikke mye når jeg våkner. Her er det mer at jeg våkner og ikke aner hvor jeg er og at det ligger noe skummelt ved meg. Det skjer nesten hver natt!

I går natt drømte jeg at jeg var nysgjerrig på om jeg var blitt lesbisk :p utrolig merkelig drøm

I natt drømte jeg at jeg var en spion på 13 år, som satt i rullestol som "skalkeskjul", det endte ganske heftig utover da jeg endte opp med å bli bært ryggen i en spiraltrapp der vi hang over rekkverket for å skyte EM fyr som skulle ta oss. Alt fordi noen jeg kjente hadde gjort et "kupp" og stjålet smågodt for millioner. Søt skjedde på et hotell...
Overgikk omtrent drømmen fra forrige natt om at jeg hadde en affære med fastlegen min sin vikar...
Jada så... Ellers drømmer jeg forbausende lite og husker aldri noe når jeg våkner. Litt hcg innabords og jeg får helt vanvittige drømmer. Og det har vært akkurat sånn de tre gangene jeg har vært gravid.

Drømte at jeg hadde kidnappet julenissen og truet med å barbere av han skjegget om jeg ikke fikk minst 20 gaver :o

Jeg drømte også at jeg lurte om jeg var blitt lesbisk her en natt! :o
Hehe :D vet ikke hva det kan komme av. Sex lysten er ikke akkurat til stede for tiden da så det kan jo være det :p

Jeg drømte at samboer var utro.. sånn helt tydelig, la liksom ikke skjul på det. Som om det var helt vanlig. Da begynte jeg å få misstanke om at jeg var gravid. Var sånn forrige gang også

Jada, var i "knivfight" med div kriminelle gjenger i hele natt. Veldig realistisk XD :p

Jeg drømte at samboer var utro.. sånn helt tydelig, la liksom ikke skjul på det. Som om det var helt vanlig. Da begynte jeg å få misstanke om at jeg var gravid. Var sånn forrige gang også
Hah! Det drømte jeg også sist gang jeg var gravid, at samboer var utro. Drømmen føltes så ekte at jeg liksom ikke klarte å kvitte meg med den ugne følelsen selv om jeg våkna og stod opp. Gjett om det var ubehagelig på jobb den dagen da jeg møtte en som jobber på en annen avdeling - hun var den samboeren min hadde vært utro med i drømmen! Å fy flate, det var skikkelig ekkelt :P

Hah! Det drømte jeg også sist gang jeg var gravid, at samboer var utro. Drømmen føltes så ekte at jeg liksom ikke klarte å kvitte meg med den ugne følelsen selv om jeg våkna og stod opp. Gjett om det var ubehagelig på jobb den dagen da jeg møtte en som jobber på en annen avdeling - hun var den samboeren min hadde vært utro med i drømmen! Å fy flate, det var skikkelig ekkelt :P
Hahaha så ekkelt!! Jeg kunne være forbannet på samboer pga drømmen.. i søvne så dyttet jeg han og kjeftet! Var slitsomt dagen etter klarte ikke gi slipp på det heller, enda jeg visste det var en drøm

Jeg drømmer at jeg er utro jeg :-o Og det verste er at jeg drømmer om menn fra virkeligheten/som jeg kjenner! *flaut* :-p

Husker ikke hva jeg drømte, men i følge mannen har jeg i natt mumlet:
"Vil du bli med hjem å se på tryllestaven min?" og 10 min senere "Slutt å bite meg i rompa" :o :p

Jeg hadde en vill drøm tidligere i uka. Drømte at den ene eleven min skjulte sin døde mor, og jeg holdt på med etterforskning av saken. Helt vilt og totalt usannsynlig :eek:

Hahahhahhahha!!! Det drømte jeg og for noen netter siden! Sa til han "du vet, du ødelegger ALT om du er utro" :signs004:knegg:

Hadde da drømt at han var utro, og at da han ødela aaaaalt vi har. :knegg:

Dette med utro menn er tydeligvis noe som er helt vanlig skjønner jeg :p Har drømt at mannen er utro to netter på rad nå. Og er like sint da jeg våkner hver gang :hilarious:

Back
Topp