Rare drømmer

Trinusn

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Julibarna 2019
Septemberlykke 2021
Noen andre som har hatt noen rare drømmer i det siste? :-)

Jeg har ledd godt av meg selv i dag! ;) i natt drømte jeg at jeg lå i en oppblåsbar båt nedi vågen her og solte meg i sommer, med båten knytt fast i kaien.
Plutselig kom det en svær hvithai å lusket rundt meg, i alt hysteriet mistet gubben tauet i sjøen når han skulle hale meg i land - jeg ble så redd at vannet gikk og fødselen starta i den oppblåsbare båten.
Haien poppa plutselig opp av sjøen med hodet, lo godt og sa "skremte deg nå ja! Hahaha" og svømte videre.
Våknet av at jeg lo godt, mens jeg grein! Hehe, håper fødselen blir litt mindre dramatisk - jeg er livredd for hai :p

Noen andre som har hatt noen rare drømmer i det siste? :)

Jeg har ledd godt av meg selv i dag! ;) i natt drømte jeg at jeg lå i en oppblåsbar båt nedi vågen her og solte meg i sommer, med båten knytt fast i kaien.
Plutselig kom det en svær hvithai å lusket rundt meg, i alt hysteriet mistet gubben tauet i sjøen når han skulle hale meg i land - jeg ble så redd at vannet gikk og fødselen starta i den oppblåsbare båten.
Haien poppa plutselig opp av sjøen med hodet, lo godt og sa "skremte deg nå ja! Hahaha" og svømte videre.
Våknet av at jeg lo godt, mens jeg grein! Hehe, håper fødselen blir litt mindre dramatisk - jeg er livredd for hai :p
Du er ikke alene! Tidligere i graviditeten drømte jeg at jeg nettopp hadde født en nydelig gutt, også holdt mamma på å miste han i bakken! Våkna opp helt svett.. Her om dagen hadde jeg mareritt om st det var oversvømmelse i hele Grenland og at hunden min var i ferd med å drukne, så jeg svømte langt under vann for å få han opp. Når jeg fikk han opp var jeg sikker på all håp var ute men startet med livreddning, merkelig å ta kompresjoner og innblåsninger på en hund :cool: han overlevde riktignok :p

Masse rare drømmer ja! Drømte at babyen hadde 8 fingre på hver hånd!og det såg eg gjennom magen fordi han slo så hardt utover:P masse villt!

Uff, hadde det såååå slitsomt i natt. Begge ungene hadde i går på skole og SFO brukt en del av skifteklærne. Jeg måtte huske å ta med nye i dag, og da også hva hver av dem trengte. Når jeg la meg i går, kom jeg på at jeg hadde glemt å legge dette frem. Jaja, tar det i morgen tidlig da. Føler jeg har brukt heeeeele natten på å drømme og stresse med dette klesskiftet :o fikk det ikke til... Fant ikke klær når de skulle avgårde, de kom for seint på skolen pga meg. Herregud, var helt svett når jeg våkna! For en teit og unødvendig drøm! :p

Hehe, godt å høre det er føere enn meg som drømmer mye rart :p

Sluttet å røyke for snart 7 år siden. Sist jeg var gravid drømte jeg at jeg røyka ofte om nettene!

Jeg har aldri hatt lappen og kjører ikke bil - denne gangen drømmer jeg ofte at jeg kjører bil. Skikkelig tung gira sak i natt

:D

Back
Topp