Rare drømmer

Håper på spire

Betatt av forumet
Har hatt veldig rare drømmer for tiden. Her om dagen drømte jeg at jeg kunne se ett egg bli fertelisert av en sperme.. Og ble til ett embryo. Senere i drømmen drømte jeg at jeg tok en graviditetstest som ble positiv. Var en nydelig drøm sånnsett, men tror jeg begynner og bli litt rar

Haha, jeg har også drømt sånne rare drømmer. Alt fra å være høygravid og våkne og lure på hvor magen er (til jeg får rista hodet våkent altså;) ) og nå sist drømte jeg at jeg nettopp hadde kommet hjem fra sykehuset med en liten gutt. Det er første gangen jeg har drømt om en gutt, alle de andre gangene har jeg "visst" at det var jente. Nei, huttemegtu, hodet er rart i grunn ;)

Drømmer hele tiden at jeg er gravid, eller føder. Men aldri en "befruktning" hehe

Haha! Hadde en drøm her om dagen selv , natten etter insett av to embryo, drømte at jeg fikk tvillinger.
Var full kaos og våknet opp nesten litt nervøs for hva vi eventuelt har i vente, hehe .

Tror man drømmer stort sett hva man sitter å tenker mest på , er det siste jeg tenkte på før jeg la meg .Tørr ikke sove på magen blant annet just in case :p idiotisk , i know , kan ikke noe for det !

Back
Topp