Rare drømmer !

Tvillingmamma91

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Har du rare drømmer ? Denne hadde jeg i natt

Haha må bare dele denne bisarre drømmen med dere som jeg hadde i natt :P drømte at jente vår kom ut alt for tidlig, så skulle de ta hu inn igjen etterhvert, for jeg skulle føde hu :) men når hu egentlig skulle bli født så var hu likestor som en 1 åring og kunne prate og gå og alt mulig så da ble det ikke noe fødsel :P

Jeg hadde en skikkelig rar drøm inatt! :p Siden babyen fortsatt ligger i sete, så lå jeg igår og leste om setefødsel dersom det blir det. (Det kan selvfølgelig endre seg siden det er tidlig enda)

Så da drømte jeg at babyen plutselig hadde lagt seg i tverrleie slik at jeg fikk til å snu den utvendig. Deretter ble det til at mamma skulle utføre keisersnitt på meg likevel, men jeg måtte på do først. Blæra var så full at det tok jo evigheter på do, og da jeg nesten var ferdig dukker plutselig mamma og søsteren min opp i døra og sier at keisersnittet er over. (Hvordan er det liksom mulig nå jeg sitter på do?? :p)
Mamma bærer jenta mi på snart tre år, mens søsteren min holder babyen i hendene og spøker med at hun fant et veggdyr! Og jeg var sååå skuffa for at jeg gikk glipp av det! :p

Mye rart man koker sammen mens man sover... :p

Last edited:
Jeg hadde en skikkelig rar drøm inatt! :P Siden babyen fortsatt ligger i sete, så lå jeg igår og leste om setefødsel dersom det blir det. (Det kan selvfølgelig endre seg siden det er tidlig enda)

Så da drømte jeg at babyen plutselig hadde lagt seg i tverrleie slik at jeg fikk til å snu den utvendig. Deretter ble det til at mamma skulle utføre keisersnitt på meg likevel, men jeg måtte på do først. Blæra var så full at det tok jo evigheter på do, og da jeg nesten var ferdig dukker plutselig mamma og søsteren min opp i døra og sier at keisersnittet er over. (Hvordan er det liksom mulig nå jeg sitter på do?? :P)
Mamma bærer jenta mi på snart tre år, mens søsteren min holder babyen i hendene og spøker med at hun fant et veggdyr! Og jeg var sååå skuffa for at det gikk jeg glipp av! :P

Mye rart man koker sammen mens man sover... :P
Hahaha

Back
Topp