Rare Drømmer

Evita

Elsker forumet
Noen andre som har rare dømmer for tiden?
Her er det helt ekstremt og det var faktisk en av de tingene som gjorde at jeg mistenkte at jeg var gravid. Sånn har det vært hver graviditet hos meg :) Har lest at mange gravide opplever dette.

Ja! Husker alt eg har drømt også..skikkelig sære ting!

Før eg testa positivt drømte eg fleire netter på rad at tennene mine var heilt lause..skikkelig ekkelt! Sa til sambo at no må eg vere gravid! Hehe :)

Ja! Husker alt eg har drømt også..skikkelig sære ting!

Før eg testa positivt drømte eg fleire netter på rad at tennene mine var heilt lause..skikkelig ekkelt! Sa til sambo at no må eg vere gravid! Hehe :)
Ja, jeg også husker alt! :)
Jeg hadde drømmer i de tider da befruktningen skjedde om at befruktningen skjedde og egget festet seg :p helt rart
Og det skjer så ufattelig mye i hver drøm! :)

Jeg har og hatt rare drømmer:D ikke hver dag men flere dager i uka:)

Ja, jeg har hatt skikkelig rare drømmer hele tiden. Det startet noen dager før jeg fant ut jeg var gravid. Det er litt slitsomt siden jeg våkner hele tiden av drømmene :p

Drømte jeg var gravid hver dag i en uke før jeg ventet menstrasjon, aldri drømt det så tydelig og så mange ganger før - merkelig!

Jeg begynte også å få skikkelig bisarre drømmer før vi fant ut av jeg var gravid, og det har ikke blitt bedre :P

Jeg drømte at jeg var gravid. Når jeg våknet lå jeg med hendene over magen. Testet samme morgen, og testen var positiv! Drømte at jeg var gravid forrige gang jeg var gravid også. Virker som om underbevisstheten kommer frem når man sover :P

Jeg drømte at jeg var gravid eller i fødsel hver natt i en uke, så testet jeg. Forje gang drømte jeg også at jeg var gravid. På slutten drømte jeg at jeg fødte kattunger eller barn som jeg ikke fikk se før de var voksne.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg pleier å drømme mye til vanlig, men nå har jeg hatt veldig mange mareritt etter at jeg ble gravid, sånn at jeg våkner med høy puls og ikke får sove igjen. Håper ikke det blir sånn helt fram til fødselen:/

Back
Topp