Rare drømmer...

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Er det flere som har rare drømmer nå når dere er gravide? :)

I natt drømte jeg at jeg hadde fått firlinger :o håper ikke jeg er sanndrømt :p
Jeg løftet opp den ene babyen, og den mistet hodet...da så jeg at den babyen bare var en dokke :confused:

Pleier ikke å tenke så mye over drømmene mine, men innimellom hadde det vært litt gøy å prøve å tyde dem...hehe :)

Må ha det litt gøy på morgenkvisten, og prøver å finne mulige tolkninger :p
Fant dette:

Firlinger:
"For å se firlinger i drømmen din, representerer helheten. Du er nær å bli hvem du virkelig ønsker å være. Det blir ro og fred etter en periode med mye kaos og problemer."

(Har skjedd mye i livet mitt i mange år, som ikke er bare positivt. Den jeg alltid har ønsket å være, er en mamma:))

Hode:
"dine ferdigheter, selvbilde, og persepsjon av verden. Å drømme om at noen prøver å rive hodet av, tyder på at du ikke ser en situasjon eller problem klart. Kanskje du nekter å se sannheten. Du må konfrontere situasjonen eller personen til tross for smerter og ubehag du kan føle deg i å gjøre det."

(Kan det rett og slett være at jeg ikke helt innser at jeg faktisk er gravid?At jeg ikke tror helt på det...)

Hode ble vel ikke helt slik jeg drømte, men det var dette jeg fant :)

Jeg drømte også at jeg fikk firlinger her om dagen :D det var merkelig, den ene var dødfødt, men plutselig begynte den å puste... Det rare var at jeg ikke følte meg berørt i drømmen, var verken glad eller trist, sært. Drømmer veldig mye nå, men sjelden jeg husker

Jeg drømte også at jeg fikk firlinger her om dagen :D det var merkelig, den ene var dødfødt, men plutselig begynte den å puste... Det rare var at jeg ikke følte meg berørt i drømmen, var verken glad eller trist, sært. Drømmer veldig mye nå, men sjelden jeg husker

Samme her. Følte meg ikke berørt, bare syntes den var litt rar. Nesten morsom...veldig sjelden jeg husker drømmene mine egentlig, men denne var liksom så spesiell :p

Inatt drømte jeg at fødselen gikk fint (Fødeangst) og at vi fikk en deilig gutt!

Håper jeg sanndrømte!

Jeg drømte i natt at en venninne var gravid og så var det masse babyer i hele drømmen! :p

Fy søren! Fytti så ekkelt. Drømte at jeg blødde masse!! Og så spiste jeg noe jeg ikke tålte... På tuppa jeg? Neida....

Fy søren! Fytti så ekkelt. Drømte at jeg blødde masse!! Og så spiste jeg noe jeg ikke tålte... På tuppa jeg? Neida....

Ukoselig drøm :(

Jeg drømte at jeg kjørte ned masse folk i natt.. Jupp.. Merkelig.

Jeg hadde skikkelige mensmurringer i går kveld og vondt i korsryggen, så jeg var nervøs om det var en sa på gang. Drømte i natt at jeg gikk på do og tørket meg, og det var brunaktig utflod med en liten dings i. Jeg trodde dette var fosteret og dro i den, også var det en lang tråd med spiral i enden! Herregud jeg drømmer helt forferdelig mye rart når jeg er gravid. Var en av tingene som gjorde meg sikker på at det hadde klaffet den pp. Hadde skikkelig intense og rare drømmer forrige svangerskap også :P

Har hadd så mange utrolig pussige drømmer de siste ukene... Pleier å få en god latter på morgenen når jeg husker alt det teite jeg har drømt... Så glemmer jeg de fort, dessverre...

Back
Topp