Rare drømmer

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Drømmer fryktelig mye rart fortiden. I natt drømte jeg at vi fikk firlinger og at jeg ammet dem som om jeg var en hund. De lå der nyfødte å kravlet over hele meg. Men mor ble fornermet over det og sa jeg måtte dekke meg til for far taklet ikke å se det :p

Har også drømt at jeg var hjemme hos mor og far og fikk en telefon fra en thailandsk dame som hadde eksen min ved siden av seg i bilen og formante meg om å ikke legge på fordi han skulle synge en sang til meg igjennom telefonen. Det var helt absurd hehe..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hahaha! Det var drømmen sin, det haha!

Tror det er vanligere å drømme mye rart når man er full av hormoner :p

I natt drømte jeg at babyen i magen var så aktiv at den holdt på å klatre ut selv og bryte hull på huden min.
Og plutselig var jeg i et rom der vi måtte tegne i en konkurranse hvordan vi trodde Jesus sine hender så ut 0_o

Hahaha galne drømmer!
Har også hatt en god del av de... Blant annet at jeg fødte allerede i uke 16 og barnet var 4.8 kg... Da jeg prøvde å amme h*n så var det plutselig en katt jeg prøvde koble på puppen! Slet skikkelig:P

Drømte også at jeg fikk til å amme og satt å venta på at melken skulle komme ned, og den følelsen det gir slik søsteren min beskrev det for meg. Og jeg kjente følelsen kom, men idet melken kom i brystene fikk jeg tjukk grøtmelk i kjeften i tillegg. Jeg satt i sjokk og panikk og lurte på om det kom til å være sånn hver gang jeg amma...:P

Hehehehe.. lurer på hvordan man kobler en katt på puppen :D det skulle jeg betalt for å sett hehe :p

Ja det har vært ekstremt aktivt i drømmeland fortiden :) Håper ikke jeg drømmer om ammegrøt i munnen, da hadde jeg bltit redd hehehe:p

I natt drømte jeg at jeg hadde fått babyen. Men jeg klarte ikke amme h*n. Plutselig hadde det gått 4 mnd, og babyen hadde fortsatt ikke blitt matet. Jeg skippet i tid frem og tilbake, og endelig fikk den lille mat.
Men våknet opp med en uggen følelse og skikkelig dårlig samvittighet for at jeg ikke klarte å mate mitt eget barn. :(

I natt drømte jeg at jeg hadde fått babyen. Men jeg klarte ikke amme h*n. Plutselig hadde det gått 4 mnd, og babyen hadde fortsatt ikke blitt matet. Jeg skippet i tid frem og tilbake, og endelig fikk den lille mat.
Men våknet opp med en uggen følelse og skikkelig dårlig samvittighet for at jeg ikke klarte å mate mitt eget barn. :(
Da tror jeg det er en drøm som går igjen hos flere :P Jeg har drømt akkuratt det samme! Men det viser vel bare at du ønsker og vil amme barnet ditt, å det er jo bra :)

Haha! Morsomt å lese andre sine rare drømmer!

Drømte at jeg fødte på sofaen til mamma og pappa, med kun mamma til stedet. Vi satt bare å pratet, før jeg la meg ned på sofaen. Det hele var over på et minutt. Så var bare babyen plutselig født og jeg satte meg bare opp igjen og vi forsatte å prate med babyen i armene:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Flere sære drømmer?

Jeg drømte at jeg og mannen skulle til spåkone. Og da vi kom måtte vi kle oss nakne. Og så kom det stadig mer folk som også skulle spåes, og det hele ble så rart. Masse nakne folk!

Back
Topp