Rare drømmer om natta

Minisusa01

Glad i forumet
Himmelbarn
Augustlykke 2022 ❤️
Fler som drømmer merkelige drømmer om natta etter de ble gravide? Jeg drømte at jeg var på besøk hos en familievenn. Og at jeg satt med på do og startet å blø voldsomt. Så jeg trodde jeg mista.. men det som kom ut var 1 stor og 1 liten lykketroll.. disse lykketroll figurene. Den store hadde gult hår og den lille hadde faktisk ikke hår i det hele tatt.. våkna til morgen idag først litt redd for at jeg faktisk blødde og skulle miste, men så lå jeg å tenkte på hva i huleste var det jeg egentlig drømte nå? :p
 
Jeg drømte i natt at jeg var gravid meg tvillinger :nailbiting:håper ikke jeg er sanndrømt:hilarious:
 
Jeg drømte i natt at jeg var gravid meg tvillinger :nailbiting:håper ikke jeg er sanndrømt:hilarious:
Faren min mener at jeg kommer til å få tvillinger, da tvillinger hopper over ett ledd. Og min mormor er tvilling. Og samboeren min har også tvillinger i familien. Jeg blir nervøs jeg :p
 
Faren min mener at jeg kommer til å få tvillinger, da tvillinger hopper over ett ledd. Og min mormor er tvilling. Og samboeren min har også tvillinger i familien. Jeg blir nervøs jeg :p
Det blir spennende å følge med på. Det sies jo at det er arvelig;)
 
Det blir spennende å følge med på. Det sies jo at det er arvelig;)
Ja har hørt det. Så blir spennende da. Har mistet 3 ganger, var kun 1 alle de gangene. Min lykke om spira skal sitte denne gangen, men så ender det med å være 2 :p denne gangen går jeg på hormonpiller og blodfortynnende. Så er jo min flaks hvis hormonene har satt har hjulpet til med å få inn 2 sædceller istedenfor 1 :p
 
Ja har hørt det. Så blir spennende da. Har mistet 3 ganger, var kun 1 alle de gangene. Min lykke om spira skal sitte denne gangen, men så ender det med å være 2 :p denne gangen går jeg på hormonpiller og blodfortynnende. Så er jo min flaks hvis hormonene har satt har hjulpet til med å få inn 2 sædceller istedenfor 1 :p
Ønsker deg lykke til:Heartred så forferdelig å ha mistet så mange ganger, men veldig godt å høre du får god oppfølging:Heartred
 
Jeg drømmer og enormt mye!! Bare masse svada. Husker ikke så mye nå men drømte ikke så mye før jeg ble gravid :hilarious: angående tvillinger så er det to-eggende tvillinger som er arvelig, dog kun på kvinnesiden. Det er fordi det handler om eggløsningen din og at det modnes mer en 1 egg om gangen. En-eggede tvillinger er mer tilfeldig :happy:
 
Drømmer ikke så mye, men gjør tydeligvis mye rart i søvne. I dag våknet meg med at klokka lå på gulvet så den hadde jeg da tatt av med i søvne. Hadde tydeligvis tatt den av rundt kl 01,for da hadde den sluttet å registrert søvnen min.
 
Før jeg ble gravid så drømte jeg veldig mye, nå etter at jeg ble gravid drømmer jeg ikke så mye (ifølge fitbit klokka som registrerer rem søvn). Husker heller absolutt ingen drømmer for tiden! Og det gjør jeg vanligvis..
 
Back
Topp