Rare drømmer anyone?

I natt har jeg ikke drømt noe som helst, fikk sove godt heeeele natten xsmile3herligt
 
Jeg sovna på sofaen og drømte at jeg dro på jobb, men at jeg var så trøtt at jeg ikke klarte å holde øynene åpne. Gikk rundt og famlet i blinde
 
Jeg sovna på sofaen og drømte at jeg dro på jobb, men at jeg var så trøtt at jeg ikke klarte å holde øynene åpne. Gikk rundt og famlet i blinde
gu så ekkelt :s Er nesten sånn jeg er om morgen på arbeid :') Føler jeg ikke er brukelig til noen ting
 
  • Liker
Reactions: Lix
Ja det er vel frykten for å være ubrukelig på jobb som fremkalte den drømmen
Ja ser den. Det er ikke noe særlig.. Har bare lyst og rope ut hvorfor jeg er så slapp og rar fortiden. Men skal prøve å holde det hemmelig en stund til :)
 
Ja ser den. Det er ikke noe særlig.. Har bare lyst og rope ut hvorfor jeg er så slapp og rar fortiden. Men skal prøve å holde det hemmelig en stund til :)
Ja samme her! Men blir godt å fortelle det etterhvert så de skjønner hvorfor jeg ikke har vært helt meg selv
 
Ja samme her! Men blir godt å fortelle det etterhvert så de skjønner hvorfor jeg ikke har vært helt meg selv
Ja, kjenner jeg gleder meg veldig. Å forhåpentligvis blir dagen litt mer tilrettelagt slik at jeg kan ta de oppgavene jeg føler jeg greier.. For er noe jeg ikke har så veldig lyst til nå som jeg vet jeg er gravid... Jobber i helsevesnet og der kan man være borti litt av hvert -.-
 
Ja, kjenner jeg gleder meg veldig. Å forhåpentligvis blir dagen litt mer tilrettelagt slik at jeg kan ta de oppgavene jeg føler jeg greier.. For er noe jeg ikke har så veldig lyst til nå som jeg vet jeg er gravid... Jobber i helsevesnet og der kan man være borti litt av hvert -.-
Den ser jeg! Kan jo være lurt å si det til sjefen kanskje? :) Det gjorde jeg.
 
Den ser jeg! Kan jo være lurt å si det til sjefen kanskje? :) Det gjorde jeg.
Ja, jeg har det under vurdering, vil prøve å vente litt til, men får se hvordan denne uka blir på jobb først. :) Får håpe man er flinkere på fordeling av arbeidsoppgavene iallefall :)
 
Ja, jeg har det under vurdering, vil prøve å vente litt til, men får se hvordan denne uka blir på jobb først. :) Får håpe man er flinkere på fordeling av arbeidsoppgavene iallefall :)
Ja håper det :) Ta godt vare på deg selv :)
 
Ja jeg skal prøve så godt jeg kan. :) Må bli flinkere til å si i fra kjenner jeg. Alt for flink til å bare nikke og gjøre det folk sier.. Så må jobbe med det fremover! :)
Er litt sånn selv, men ja det er viktig å si ifra! Jeg har blitt bedre på det og det er godt å stå litt på kravene :)
 
Jeg skrev kanskje at jeg drømmer at jeg er SYKT tørr i munnen og uansett hva jeg drikker så hjelper det ikke. Så våkner jeg at jeg er fryktelig tørst også. I går natt drakk jeg masse forskjellig alkoholfri øl, men ingenting hjalp. I natt prøvde jeg å suge på frossen kylling!! Altså.. Hva skjer med drømmene mine? [emoji23][emoji23]
 
Har ikke drømt noe rarere enn det jeg pleier for jeg drømmer MASSE i utgangspunktet, men jeg husker at søsteren min hadde virkelig brutale drømmer i slutten av sv.skapet. Hun drømte at hun slaktet folk, men likevel våknet hun og var helt rolig. Så det var jo det som skremte henne, hvor rolig hun følte seg :hilarious::nailbiting:
 
Jeg drømte at jeg plantet jordbærstiklinger x) var enda en ting som jeg vekslet mellom jordbærplantinga [emoji28] [emoji85] men det husker jeg ikke nå
 
Jeg drømte at jeg plantet jordbærstiklinger x) var enda en ting som jeg vekslet mellom jordbærplantinga [emoji28] [emoji85] men det husker jeg ikke nå
Jo! Jeg vekslet mellom sårstell og jordbærplanting. [emoji23] jobbet med et sårstell i over 2 timer i går på jobb og det ble med meg videre i drømmen for å si det sånn [emoji28]
 
Back
Topp