Rare drømmer anyone?

Kmasa

Glad i forumet
Desemberlykke 2018
Jeg har hatt mye rare drømmer igjennom mine tidligere svangerskap, men denne gangen har jeg en som går igjen! På de 11 dagene jeg har vist om graviditeten har jeg rukket å drømt samme drømmen 4 ganger, nemlig at jeg er på ul og får beskjed om at vi skal ha tvillinger. Hahah.. [emoji85] mannen har flere sett med tvillinger på sin side av familien, men det har ikke jeg så vet ikke hva sannsynligheten er for det. Men skal innrømme at det stresser meg litt [emoji23]
 
Jeg har hatt mye rare drømmer igjennom mine tidligere svangerskap, men denne gangen har jeg en som går igjen! På de 11 dagene jeg har vist om graviditeten har jeg rukket å drømt samme drømmen 4 ganger, nemlig at jeg er på ul og får beskjed om at vi skal ha tvillinger. Hahah.. [emoji85] mannen har flere sett med tvillinger på sin side av familien, men det har ikke jeg så vet ikke hva sannsynligheten er for det. Men skal innrømme at det stresser meg litt [emoji23]

Jeg har lest at tvillinggenet er på morens side, og at det hopper over et ledd. Om det stemmer aner jeg ikke. Mamma er tvilling, og jeg håper virkelig ikke jeg får det [emoji28]

Når det gjelder rare drømmer, så har jeg sykt virkelige drømmer. Jeg drømte at jeg hadde ringt eksen min for at det aldri ville bli oss igjen. Og da jeg våknet så følte jeg meg så slem. For hva var vitsen med å ringe ham så lenge etter bruddet for å si noe sånt. Tok meg ganske lang tid før jeg innså at det var en drøm, for det føltes helt virkelig ut.
 
Hatt lignende drøm bare om trillinger haha, så jeg driver å titter litt på trillingvogner nå bare for gøy. Med storesøster på 2 i tillegg hadde det blitt vilt, men alle er velkomne :Heartred
 
Jeg har hatt mye rare drømmer igjennom mine tidligere svangerskap, men denne gangen har jeg en som går igjen! På de 11 dagene jeg har vist om graviditeten har jeg rukket å drømt samme drømmen 4 ganger, nemlig at jeg er på ul og får beskjed om at vi skal ha tvillinger. Hahah.. [emoji85] mannen har flere sett med tvillinger på sin side av familien, men det har ikke jeg så vet ikke hva sannsynligheten er for det. Men skal innrømme at det stresser meg litt [emoji23]
dobbel glede , hihi:nailbiting:
 
Var det som fikk meg til å teste meg.. ufattelig rare /absurde drømmer som føltes så virkelig! Husker de så godt enda. Ene var st jeg barn på ultralyd og der var merkelig nok sjefen min og skulle ta ultralyden på magen, og der så han 3 hjerter :0
 
Både fine og dumme. Kjennes veldig virkelige. Drømte om pappa, at han var glad bare. Det var godt.
 
Jeg drømmer så mye stygt, haha, drømmer at mannen har funnet seg en annen og ja, så våkner i panikk og må bare krype inntil mannen for å få en klem, også får jeg så dårlig samvittighet fordi jeg tror jo ikke han kunne gjort noe sånt, så skjønner ikke hvorfor jeg drømmer det [emoji28]
 
Drømmer så mye ekkelt og rart for tiden at jeg nå gruer meg til å sove! I natt drømte jeg at jeg fossblødde, og det har satt en støkk i meg så jeg har vært helt rar i hele dag!
 
Jeg drømmer så mye stygt, haha, drømmer at mannen har funnet seg en annen og ja, så våkner i panikk og må bare krype inntil mannen for å få en klem, også får jeg så dårlig samvittighet fordi jeg tror jo ikke han kunne gjort noe sånt, så skjønner ikke hvorfor jeg drømmer det [emoji28]

Haha, slike drømmer slet jeg skikkelig med førstemann! Helt forferdelig, men det var nesten hver natt de første ukene.. det virket så virkelig at når jeg våknet så hadde jeg bare lyst å klappe til mannen [emoji23]
 
Drømmer så mye ekkelt og rart for tiden at jeg nå gruer meg til å sove! I natt drømte jeg at jeg fossblødde, og det har satt en støkk i meg så jeg har vært helt rar i hele dag!

Jeg hadde samme drømmen sist svangerskap, kjempe ekkelt! Men det er nok bare fordi det er noe man konstant bekymrer seg for om man tenker over det eller ikke [emoji85] går nok bare fint [emoji4]
 
Haha, slike drømmer slet jeg skikkelig med førstemann! Helt forferdelig, men det var nesten hver natt de første ukene.. det virket så virkelig at når jeg våknet så hadde jeg bare lyst å klappe til mannen [emoji23]

Hahaha ja, drømte sånn med førstemann selv, håper det gir seg snart for sover virkelig ikke godt om natta no [emoji28]
 
Jeg hadde samme drømmen sist svangerskap, kjempe ekkelt! Men det er nok bare fordi det er noe man konstant bekymrer seg for om man tenker over det eller ikke [emoji85] går nok bare fint [emoji4]

Ja, det opptar jo store deler av døgnet mitt så ikke rart det dukker opp når jeg skal sove også[emoji23]
 
I natt drømte jeg at jeg begynte å blø og jeg var så fortvilet og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Var nesten sliten når jeg våknet. :eek: Utrolig ekkelt..
 
det var et av mine første tegn ;-D drømmer helt syke og merkelige drømmer, som jeg husker kjempe godt....
 
Har også drømt at jeg får tvillinger, både nå og før jeg ble gravid. I drømmen sier mannen at vi har ikke plass eller mulighet til å flytte, så vi har bare ett valg :(skikkelig vond drøm. Jeg tror aldri han ville sagt det altså, men drømmen er skikkelig fæl.. en del av meg ønsker TUL men det er nesten så ille at drømmen holder meg tilbske, selv om det ikke finnes et ledd i meg som tror han faktisk ville reagert som i drømmen.
 
I natt drømte jeg at jeg begynte å blø og jeg var så fortvilet og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Var nesten sliten når jeg våknet. :eek: Utrolig ekkelt..

Sånn drøm hadde jeg også for noen uker siden, sinnsykt ubehagelig :confused:
 
Hadde masse for 2 uker siden. Var nesten litt synd på gubben for det var som regel noe rart om han [emoji85]
 
Last edited:
Drømmer at jeg såvidt klarer å puste og at jeg er så tørr i munnen at jeg ikke klarer snakke. Så går drømmen ut på at jeg finner ting jeg kan drikke, men ingenting slukker tørsten. Så våkner jeg av at nesa er tett og munnen er heeeeelt tørr. Hatt sånn tre netter på rad. Nå får jeg ikke sove mer [emoji31]
 
Back
Topp