Rare cravings..

Er ikke gla i melk og drikker d ikke til vanlig.. Mn nå føler jeg bare må ha melk, eller fløte eller noe melkeaktig..
Så her blir d et glass O’boy i ny og ne:woot: Og d ironiske er at jeg har nekta ungene mine på 9 og 10 år d i alle år :facepalm:
Så å forklare hvorfor at mamma plutselig har kjøpt oboy er ikke lett :laughing025
 
Vært avhengig av eplejuice med isbiter i flere uker. Har ikke klart å drikke vann pga kvalme. Nå tar sjokolademelk over, sammen med ristet brød med gulost :p
 
Jeg spiser - til meg å være - unormalt mye bananer. Fra kanskje 1 i halvåret, er det nå 3-4 i uka..
 
Er såååå matlei, og blir så uggen av tung mat. Her har det gått i salat i de siste to ukene. Mannen begynner å bli passe lei :)
 
Jeg har fått stygga på nesten alt jeg elsket før, når det kommer til både smaker og lukter, det synes jeg er litt synd fordi jeg er egentli ganske matglad. Så nå er det ikke så mye å velge i mellom. Men jeg har nå dilla på majones, må ha majones med egg på skiva eller med fiskepudding på skiva, å spiser mye leverpostei med majones og sylteagurk :woot: :laughing002 ellers så har jeg fått dilla på fanta som jeg aldri har likt før. Spiser også mye frisk frukt som druer, melon og pærer. Men må no si at jeg er sulten heeele tida. Syns det er helt rart at jeg ikke har lakt på meg mere enn 2,5 kg siden jeg ble gravid :laughing025
 
Leverpostei her også :Heartred Skiver eller rundstykker med leverpostei og majones!! Og om jeg vil gjøre det enda litt mer fancy; da tar jeg også på litt pepper og topper det med agurk;)Har ikke tenkt over det selv, men har spist dette i alle tre graviditetene mine.. var en tidligere kollega som gjor meg oppmerksom på det:p
Ellers så har jeg kjempelyst på lakris men prøver å begrense meg noe;)
 
Leverpostei her også :Heartred Skiver eller rundstykker med leverpostei og majones!! Og om jeg vil gjøre det enda litt mer fancy; da tar jeg også på litt pepper og topper det med agurk;)Har ikke tenkt over det selv, men har spist dette i alle tre graviditetene mine.. var en tidligere kollega som gjor meg oppmerksom på det:p
Ellers så har jeg kjempelyst på lakris men prøver å begrense meg noe;)
Nå som du skriver det så får jeg veldig lyst på leverpostei... :bag::D
 
Back
Topp