Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Åh, DET hørtes godt ut! Prøvd på Narvesen o.l?Med første var det saltsild og litago
Med andre var det lite pga HG men spiste en del bær
Nå har jeg lyst på saltsild, sunniva appelsinjuice med isbiter, vann med isbiter og fiskekaker med remulade. Har tråla noen butikker men så langt ikke funnet saltsild![]()
Åh, DET hørtes godt ut! Prøvd på Narvesen o.l?

Asparges har jeg hatt skikkelig lyst på!Javel, tror jeg kan erklære en ny craving. Sist graviditet var det jo Pepsi max som jeg har fortalt om tidligere
Nå har jeg nettopp spist to glass med hvit asparages![]()
Kjøpte inn mengder med Fanta Exotic i Sverige, dagen etter jeg hadde testet positivt. Elsker det til vanlig, men nå blir jeg uggen bare av tanken. Eller dvs, jeg er jo uggen hele tiden...Har så lyst på Fanta exotic(noe jeg aldri drikker til vanlig)
Tror jeg må innom butikken på vei hjem fra jobb i dag. Asparges...Javel, tror jeg kan erklære en ny craving. Sist graviditet var det jo Pepsi max som jeg har fortalt om tidligere
Nå har jeg nettopp spist to glass med hvit asparages![]()
Ååå så heldig du er. Har ikke funnet dem noen steder i butikkenKjøpte inn mengder med Fanta Exotic i Sverige, dagen etter jeg hadde testet positivt. Elsker det til vanlig, men nå blir jeg uggen bare av tanken. Eller dvs, jeg er jo uggen hele tiden...