Rare cravings..

Junkfood! Føler meg konstant fyllesyk så lurer på om det har noen sammenheng:hilarious:

Kneippbrød med leverpostei og stort glass med oboy!

Med første var det saltsild og litago :p
Med andre var det lite pga HG men spiste en del bær:p
Nå har jeg lyst på saltsild, sunniva appelsinjuice med isbiter, vann med isbiter og fiskekaker med remulade. Har tråla noen butikker men så langt ikke funnet saltsild :shifty:

Med første var det saltsild og litago :p
Med andre var det lite pga HG men spiste en del bær:p
Nå har jeg lyst på saltsild, sunniva appelsinjuice med isbiter, vann med isbiter og fiskekaker med remulade. Har tråla noen butikker men så langt ikke funnet saltsild :shifty:
Åh, DET hørtes godt ut! Prøvd på Narvesen o.l?

Javel, tror jeg kan erklære en ny craving. Sist graviditet var det jo Pepsi max som jeg har fortalt om tidligere:oops:
Nå har jeg nettopp spist to glass med hvit asparages:hilarious:

På grunn av kvalmen går det i mat som ikke lukter. Akkurat nå går det i smoothie, også kl 03 på natta .
Alt av kjøtt og fisk kan jeg ikke fordra, så ufrivillig vegetarianer her i gården.

nr 1 var alle versjoner av sjokolade: sjokolade melk, cocopops osv osv. helst til alle måltider, var ikke rart jeg nesten ble diabetiker!
og kaffi ble supersurt, og brød klarte jeg ikke.

nå med nr 2 har jeg ikke sånn superlyst på sjokolade, men blir jo mer en normalt. kaffi er helt ok, men selvsagt begrenset, og brød er ganske godt. plutselig kjøpte jeg Cola, har ikke drukket det `` frivillig`` på 8 år, så den var rar. Appelsin er nok det jeg plutselig har kjøpt mye av i det siste.

Har så lyst på Fanta exotic(noe jeg aldri drikker til vanlig:hilarious:)
Kjøpte inn mengder med Fanta Exotic i Sverige, dagen etter jeg hadde testet positivt. Elsker det til vanlig, men nå blir jeg uggen bare av tanken. Eller dvs, jeg er jo uggen hele tiden...

Kjøpte inn mengder med Fanta Exotic i Sverige, dagen etter jeg hadde testet positivt. Elsker det til vanlig, men nå blir jeg uggen bare av tanken. Eller dvs, jeg er jo uggen hele tiden...
Ååå så heldig du er. Har ikke funnet dem noen steder i butikkeno_O men kjedelig at du er uggen da:sorry:

Med nr 1 var det øl (alkoholfritt) og biffsnadder!!
Med nr 2 var det cola og quarter pounder fra macdonalds..
Med nr 3 var det toast med kun smør og salt. Var egentlig ingenting som smakte godt!
Denne gangen med nr 4 er det hvit ris, iskaldt vann med isbiter og stekte grønnsaker.. men er kvalm konstant, så er bare det med mild smak som jeg får i meg!

Last edited:
Har ikke fått cravings på noe spesifikt, men har fått mer dilla på frukt og grønt :) Forrige svangerskap måtte jeg ha kinamat, myyye kinamat!

Back
Topp