Rare cravings..

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
HAHAH!
Jeg også er vegetarianer... Og jeg KLARER IKKE å få spicy kyllingvinger ut av hodet.
Blir helt gal :hilarious::hilarious::hilarious:
Aldri om jeg går på en smell!
Vurderer å be samboer om å kjøpe med en liten svinekotelett til meg. Får lufte ideen og se hva han sier :D

Vurderer å be samboer om å kjøpe med en liten svinekotelett til meg. Får lufte ideen og se hva han sier :D
Kanskje jeg skal ta meg et par kyllingvinger i skjul :hilarious:
Ikke det at noen hadde nekta meg, men jeg er for stolt til å innrømme mitt nederlag:hilarious: neida. Får finne på noe annet lurt i stedet:p

Mmmmmmh pink lady epler!

Kanskje jeg skal ta meg et par kyllingvinger i skjul :hilarious:
Ikke det at noen hadde nekta meg, men jeg er for stolt til å innrømme mitt nederlag:hilarious: neida. Får finne på noe annet lurt i stedet:p

Har du hørt om Gry hammer? Hun var vegetarianer i 20 år tror jeg og en dag når hun jobber kveld klarte hun ikke å holde seg og spiste opp en hel kyllin alene :eek:

Har du hørt om Gry hammer? Hun var vegetarianer i 20 år tror jeg og en dag når hun jobber kveld klarte hun ikke å holde seg og spiste opp en hel kyllin alene :eek:
Hahahhahahah :hilarious::hilarious::hilarious:
Den er kjip! 20 år og det sammenbruddet

Jeg har seriøst ikke hat NOE problem med å holde meg unna kjøtt det siste året som veggis. Men i går måtte jeg krype til korset, og fikk samboer til å kjøpe med biff. Men nedturen kommer jo når han minner om at som gravid skal man spise godt gjennomstekt kjøtt. Så den tørre ihjelstekte biffen ble jo en kjempeskuffelse :dead: :hilarious::hilarious:

Ingen cravings ennå. I forrige svangerskap spiste jeg
1 uke kun egg og bacon
1 uke bare burger til alle måltider
1 uke pommesfritt fra mc’rn hver kveld
1 uke salat med no kjøtt til

Og etter de fire ukene spiste jeg vanlig

Jeg mente selv på at jeg ikke har noen cravings enda, i en samtale med samboer. Da sier han "ehm, du kjære. Du drikker en liter ananasjuice om dagen, spiser både fersk og ananas på boks, kjøpt saft med ananassmak. Jeg har aldri sett deg spise ananas før."
Så jo, kanskje jeg har fått dilla allikevel :hilarious::laughing002

Har dilla p brødskive med tomat og majones. Og servelat med egg og majones. Men får mest akutte lyster siden ingenting jeg må planlegge fem i tid frister
Nå venter jeg på at mannen skal komme hjem med loff og servelat

Akkurat nå spiser jeg nesten bare rundstykke med margarin og ferdigskivet gulost, og drikker lettmelk vedsiden av.

Back
Topp