Vurderer å be samboer om å kjøpe med en liten svinekotelett til meg. Får lufte ideen og se hva han sierHAHAH!
Jeg også er vegetarianer... Og jeg KLARER IKKE å få spicy kyllingvinger ut av hodet.
Blir helt gal
Aldri om jeg går på en smell!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vurderer å be samboer om å kjøpe med en liten svinekotelett til meg. Får lufte ideen og se hva han sierHAHAH!
Jeg også er vegetarianer... Og jeg KLARER IKKE å få spicy kyllingvinger ut av hodet.
Blir helt gal
Aldri om jeg går på en smell!
Kanskje jeg skal ta meg et par kyllingvinger i skjulVurderer å be samboer om å kjøpe med en liten svinekotelett til meg. Får lufte ideen og se hva han sier
Vurderer å be samboer om å kjøpe med en liten svinekotelett til meg. Får lufte ideen og se hva han sier
Kanskje jeg skal ta meg et par kyllingvinger i skjul
Ikke det at noen hadde nekta meg, men jeg er for stolt til å innrømme mitt nederlag neida. Får finne på noe annet lurt i stedet
HahahhahahahHar du hørt om Gry hammer? Hun var vegetarianer i 20 år tror jeg og en dag når hun jobber kveld klarte hun ikke å holde seg og spiste opp en hel kyllin alene
Jeg også! Må ha de liggende. De hjelper mot kvalmen.Mmmmmmh pink lady epler!