Rare cravings..

M

Moderator Kristin

Guest
Mange gravide opplever rare cravings i svangerskapet. Noen får dette tidlig, andre sent. Har du opplevd det enda? Du som har vært gravid tidligere, hadde du noen rare diller i forrige svangerskap?
 
I forrige svangerskap elsket jeg å spise ananas rett ut ifra hermetikk boksen med gaffel. :gen053
 
I mitt forrige var eg bokstavelig talt avhengig av ISBITAR Ikkje det dummaste, men når det var tomt og det gjekk fleire timar før neste var fråsen, måtte eg på butikken
 
I går fikk jeg plutselig lyst på kiwi! Det har jeg ikke spist på mange år! Haha, var sjukt godt og. :D
 
Rå brokkoli!! Kjenner jeg får vann i munnen!!
 
Forrige gang måtte jeg ha grønne granny smith epler fra Tyrol. Nåde den som kom med noe annet slik som gule granny smith, eller enda værre: røde epler. Nei, fysj.
 
Begynte nesten å gråte isted fordi jeg hadde så lyst på sjokoladepudding :p fikk heldigvis det
 
Begynte nesten å gråte isted fordi jeg hadde så lyst på sjokoladepudding :p fikk heldigvis det

Hadde jeg gjort det hadde nok gubben min blitt sinna. Må jeg gråte for noe tullete (mormor og de 8 ungene) må han være ute av huset. Sånn er det uansett om jeg er gravid eller ikke.
 
Hadde jeg gjort det hadde nok gubben min blitt sinna. Må jeg gråte for noe tullete (mormor og de 8 ungene) må han være ute av huset. Sånn er det uansett om jeg er gravid eller ikke.
Haha, min blir ikke sinna for sånt :p
Misforstå meg rett, var ingen som forsøkte å nekte meg det, det ble bare så utrolig plutselig et behov at jeg ble helt satt ut og stressa :hilarious:
 
Jeg har lyst på alt, men klarer ikke spise noe når jeg får det servert:hilarious::yuck: Mannen har prøvd å servere meg det meste, stort sett uten hell.
Men brød med makrell i tomat, det går ned:hilarious::hilarious:
Og jordbær is, det gikk faktisk også overraskende nok ned
 
Ingen cravings, men mye som smaker rart om dagen. Spiste salt kjeks med kremost... smakte klor.
Spiste hvitløksbrød og drakk tropisk juice til, den kombinasjonen smakte pepperkake :laughing002
Spent på hva annet som endrer smak eller gir rare opplevelser fremover!
 
Kokt ris med soyasaus, av alle ting! :hilarious: Og totalt avsmak på kaffe, sjokolade og egentlig alt av godteri bortsett fra salt lakris.
 
Ostekake:hilarious::hilarious::hilarious:
 
Back
Topp