Rare cravings..

  • Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet
Jeg er i skrivende stund på vei til butikken for å kjøpe feferoni eller også kalt syltede jalapeños:wacky: har dilla på sterk mat. Sist gang gikk d i milkshake, tomater og appelsiner.
 
Ciabatta med graddost :excited001:love7
 
Ingenting med første, slush med andre og foreløpig ingenting enda :happy:
 
Tror jeg kan si rødbeter. Tenkte kanskje det bare vare forbigående, men nå har jeg hatt et sterkt behov for de i over en uke. Og fiskepinner! [emoji1]
 
Ingen spesielle cravings her enda, men kommer nok. I sist svangerskap gikk det i vannmelon, tygge isbiter, cherrytomater og Babybel-ost.
 
Ikke enda men forrige svangerskap så fikk jeg akkutt lyst på ostepølse surret i bacon fra bensinstasjon.. Hahaha noe så grusomt også!
 
Sjokomelk! Fantastisk under svangerskap og enda bedre under fødsel! Gir ekstra energi! Skal ha med maaaaaaange
 
Fått dilla på slush. Mannen håper det går over, for det er visst unødvendig dyrt fikk jeg beskjed om. Ellers er matlysten veldig dårlig nå. Bare lyst på mat gravide ikke kan spise, som spekemat og brie.
 
Første.
Oliven og spekeskinke (fryste ned posjonspakker og la de frossen på brødskiva)

Andre:
Snappel (drikke) med kiwi og jordbærsmak.

Nå:
Røde epler.. (Blir akutt kvalm når jeg blir sulten, så helt perfekt at det er røde epler jeg bare må ha)

Snappel og epler er noe jeg sjelden har drukket og spist fra før. Oliven og spekeskinke elsker jeg,men måtte ha det hele tiden i første svangerskap.
 
Back
Topp