Rare cravings..

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Mange gravide opplever rare cravings i svangerskapet. Noen får dette tidlig, andre sent. Har du opplevd det enda? Du som har vært gravid tidligere, hadde du noen rare diller i forrige svangerskap?

Måtte spise dopapir med vann på med begge :laughing002 ...og jeg kjenner det nå også! :nailbiting:
Ellers så måtte jeg spise masse isbiter :p

Nå har jeg MEGALYST på biff, så det blir ut med kjæresten på Big Horn i helga :D

Lakris og isbiter og knekkebrød med makrell med første, isbiter og mandariner med andre :)
Ikke kjent noe enda :)

Jeg måtte ha melk i første svangerskapet. Drakk minst 2 liter om dagen og måtte ha minst 3-4 liter i kjøleskap hele tiden

Ikke merket noe hittil i svangerskap 2

Appelsiner, grønne epler og tomatsuppe med kjøttboller med de 3 første:joyful: brokkoli med nr 4 (spiste 2-3 hele brokkolier hver dag...:p hadde med med hvor enn jeg var). Og nå er det saltstenger....liker ikke saltstenger:nailbiting:

Hjemmelaget pølselapskaus! Både til lunsj og middag [emoji28]

Ååh det fikk jeg lyst på nå !
Flaks at vi hadde grønnsakssuppe med pølse i til middag i dag, og det er masse igjen :)

Hehe, herlig! Det er jo ikke akkurat det verste vi kan spise som gravid så lenge den er hjemmelaget og lite salt [emoji2][emoji173]️ Foreløpig kunne jeg levd på lapskaus [emoji23]

Sjokomelk og sjokolade pudding. Begge i uten tilsatt versjon! Også fiskepudding med kaviar! :hungry:

I dag fikk jeg faktisk akutt lyst på nudler, vil egentlig ikke ha annet, å det må være en spesiell type fra asia butikken !

Hadde dill på appelsiner, sjokomelk og isbiter de to andre svangerskapene:). Nå har jeg ingen cravings, men flere ting jeg har fått avsmak på:wtf:

Ja samme her [emoji173]️ Ingen problem Og få ned en liter :hilarious:
Tines sjokomelk er min favoritt ;)

Ja, den vanlige som heter Sjokomelk er den aller beste [emoji7] Jeg har måtte hatt sjokomelk hver helg siden jeg var 10 år [emoji85]

Ja, den vanlige som heter Sjokomelk er den aller beste [emoji7] Jeg har måtte hatt sjokomelk hver helg siden jeg var 10 år [emoji85]
Ja ikke så gale her men, har gått noen kr alikevell på store og små :hilarious:

Jeg hadde sykt dilla på grønnsåpe og bensin lukt forrige svangerskap, samt jeg hadde så lyst å spise alle sminkesvampene mine :playful:

Jeg hadde et sterkt behov for å lukte på bildekk. Hadde også en trang til å spise de, gjorde det så klart ikke! Jeg for også inn på bilforhandlere kun for å kjenne på gummilukta. Var også avhengig av å lukte på aviser.
Nå er det tomatsuppe med melk jeg trenger

Back
Topp