Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er det bare jeg som synes at vaskemidler lukter ekstremt godt nå? Haha når jeg går forbi vaske-avdelingen i butikken, så lukter det så godt noen ganger at jeg bare blir stående og lukker øynene og lukter ikke for å nevne lukten av nygravd jord! Wft?? Får tom lyst å ta på dem og nesten spise dem!! Elsker når mannen skal fylle diesel, jeg tar ned ruta og inhalerer lukten.. hehe når jeg skal vaske klær lukter jeg litt på vaskepulveret før jeg heller den oppi. Ikke for å nevne synet og lukten av fersk blandet sement!!! Jeg føler meg litt gærn med disse tingene ass.. håper det er flere som har det lignende... disse hormonene altså
Vil anbefale deg å spise vitaminer. Jeg har brukt gravidpakka hele veien, og fortsatt ingen cravings - sannsynligvis fordi jeg får i meg det jeg trenger
Så lenge du ikke putter det i tryne så gjør det jo ikke noe å like noen lukter bedre nå enn ellers.
Jeg er nok motsatt, alle disse tingene du nevner gjør meg faktisk innmari kvalm å jeg som har elska lukten av lavendel vil helt spy av den nå. Å føler alt mulig rart lukter vondt, å ingen andre kjenner det!
Så eneste jeg har hatt av type lukter som var digg. Var da jeg var ganske i starten av graviditeten. Jeg var konstant kvalm og kasta opp hele tiden. Men tok meg en tur på obs! For å handle litt. Å vi gikk gjennom sykkel avdelingen. Å den lukta av nye gummidekk på syklene var nydelige jeg hadde lyst å sette med ned å sniffe på dem.
Jeg ELSKER lukten av klor og vaskemiddel nå! Når jeg vasker håndklær kan jeg ta med en klut ut i stua bare for og lukte på den Også elsker jeg colgate, pusser tenner sikkert ti ganger om dagen haha
Jeg eeelsker lukten av spyleveske for tiden, så jeg har særdeles rene vinduer på bilen for tiden. Og lukt fra spittusj og ja generelt kjemikalielukt. Men selv om det høres litt farlig ut så er det ikke slik at jeg oppsøker det, men tar en par ekstra sniff i om jeg må innom boden lurer på hva det kan være mangelvare på i kroppen. Tar også gravitamin, men husker det ille hver dag