rare bevegelser

LilleLavendel

Forumet er livet
idag har bevegelsene inni der vært mer glidende og litt sånn...svømmende eller krampelignende ellerno enn tidligere. ikke mange sånne skikkelige spark! noen andre som har hatt sånne dager?? hva kommer det av?

hmm...ja.. men kjennes jo egentlig ut som om den beveger jeg masse mindre! kan det være at den allerede begynner å få dårlig plass??

hmmm... må kanskje ringe jordmor imorgen da. kjenner jo at ting skjer nedi der, men lite spark likevel! skummeeeelt:)

nei, der har du jo et poeng:) bare vært så annerledes akkurat idag! jeg er jo litt småhypokondrisk av meg og.haha

får håpe det ja!:)
så deilig å ikke være så nervøs! en venninne av meg fødte en død datter på termindatoen og vi var oppe og så henne, pluss at jeg har mistet før selv, så jeg blir nok litt i overkant nervøs bare av sånne ting...! men har innerst inne troen på at dette skal gå finfint[:)][:)]

jess, tenker stort sett at dette kommer til å gå bra:) men dette er min aller nærmeste venninne da, så det blir litt vel nært liksom. men ingen grunn til at det samme skulle skje meg:) så får bare be frida sparke og gjøre mammaen sin fornøøyd nå når jeg legger meg[:)]

off, stakkars asså! ille alt noen må gå gjennom!
men JA! hun har det visst fint, og hun hører på mammaen sin, for nå sendte hun et sykt spark rett ut i navelen her så hele magen hoppet. da legger jeg meg og drømmer søtt[:)][:)] takk for svar![:)][:)] og natti!

Ja gjett, og det er litt ekkelt synes jeg da. Virker som han driver å snur seg der inne. Får håpe de koser seg da, finnes jo ingenting bedre enn å svømme rundt da...............

Back
Topp