rare arbeidsgivere

Tidabæibi sin mamma

Elsker forumet
Sa nå ifra til personalsjefen at jeg har vært på sykehuset i helga og at jeg har fått beskjed om å ta det med ro. Sa at jeg skulle til legen på mandag og at jeg kontaktet henne etterpå. Hun sa bare OK, så da kommer du ikke neste uke da... [8|]

Kanskje jeg er storforlangende, men tenkte at man pleier å si god bedring, håper alt går bra, lykke til eller noe. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å bry seg om folk.

huff.. det er sånn arb.giv. ser på saken.. neste uke trenger jeg en bemanning eller neste uke så går en syk... synd det er sånn men den gang ei..

God bedring[:)]

men vi sitter ved siden av hverandre på jobb. Vi er bare to fast ansatte damer der... Men hun bryr seg ikke i det hele tatt. Hun vet at jeg har mistet flere ganger før og at jeg er nervøs så jeg syns godt at man kan si noe...

Men det er meg det..

ORIGINAL: hilly

huff.. det er sånn arb.giv. ser på saken.. neste uke trenger jeg en bemanning eller neste uke så går en syk... synd det er sånn men den gang ei..

God bedring[:)]

Takk uansett! [:D] Det skal nok gå helt fint bare jeg får slappe litt av. gleder meg til alt er klart for den lille!

ORIGINAL: bæibi

men vi sitter ved siden av hverandre på jobb. Vi er bare to fast ansatte damer der... Men hun bryr seg ikke i det hele tatt. Hun vet at jeg har mistet flere ganger før og at jeg er nervøs så jeg syns godt at man kan si noe...

Men det er meg det..

Huff.. leit at du har mistet, da burde hun vertfall være mer fårståelig.. synd man må omgås med slike mennesker[:@].. sender deg varme tanker..

Hun personalsjefdama hørtes skikkelig sær ut, men noen mennesker er bare sånn. De klarer ikke å vise at de bryr seg [:'(] Ikke bry deg om henne. Pass på deg selv og kos deg med din gravide mage (kanskje hun egentlig er veldig misunnelig på deg :)

God bedring

Flere venniner som jobber på samme plass, fikk beskjed om at å være gravid var ingen unnskyldning for å "sluntre unna"! De var dårlige, kasta opp og fikk vondt av å løfte gamle.. Men han mente det var selvforskylt, så de måtte bare bite tenna sammen og komme seg i jobb..! [:@][:'(][:@] Hørt på maken???

Jeg skal søke på ny jobb når perm nærmer seg slutten. Her vil jeg ikke være. Jeg har lyst på flere barn, ikke om jeg vil være gravid her [:'(] En dame har vært gravid her før, hun sluttet også. Det sier kanskje litt.

you go girl... slutta i jobben jeg, fordi dem tulla så mye med lønningene også videre. å så fikk jeg bare tilkallingsvakt, som gjorde at de kunne sette meg opp nesten hver dag ene måneden og ingen neste måned.. lønnte seg for meg å ta engangstønaden for å si det sånn.. der var di også ganske likegyldige når jeg slutta! å det var takka for at skjefen ringte klokka 6 om mårran for at jeg måtte steppe inn.. og for at jeg måtte jobbe 2 vakter på en gang mange dager (14 timer)!!!!  

noen folk har bare ikke sosiale antenner!! [&:]

går det an?? [8|]

hva jobber du med Actrine?

De folka på jobben din altså!! De er helt håpløse!!![:@][:@]

Er det mulig å være så vrange og vanskelige...dat det skulle bare mangle at de spør hvordan du har det og at de ønsker deg god bedring osv. DEt er helt vanlig på et arbeidssted det altså!

Håper du  får sykemelding, og at du slipper å dra dit noe mer!

Lykke til!
KLem,M

Back
Topp