Rare anonser

Mener du at du ikke vil ha en chiuaua til hjemmebruk? ;)

men hvorfor legge ut slike når de er gratis? Hvem svindler de?

Romle skrev:

De fungerer jo best til utebruk i vesker f.eks.

2x 24November skrev:
men hvorfor legge ut slike når de er gratis? Hvem svindler de?

Lurte litt på den der jeg og, men syns hele greia så merkelig ut.

*lykkeligst* skrev:

Romle skrev:

Tja jooo, men jeg bruker ikke så mye veske, så hjemmebruk passer igrunn best.

"Du vil bli forbauset over hvordan flyalarm og intelligent australsk kveget hunden er."

Hæ?! Jeg ville likt å vite hva de mente med den setningen der...

Leste om akkurat det her i vi menn for en stund siden. De har vært på finn.no og prøvd å svindle der og. Det de gjør er å prøve å få noen til å ville ha disse søte hundene gratis, MEN før du kan få hunden må du overføre penger til ditten og datten, som frakt og diverse, men hunden de skal "gi bort" finnes ikke (eller den finnes jo, men bildene stjeler de bare fra internett, så er ikke de selv som har hunden, heldigvis), de skal bare ha pengene dine... Håper virkelig ikke noen går på den... Må jo bare le når jeg leser teksten ;)

*lykkeligst* skrev:
"Du vil bli forbauset over hvordan flyalarm og intelligent australsk kveget hunden er."

Hæ?! Jeg ville likt å vite hva de mente med den setningen der...

Hahaha, jeg la også merke til den!

kariannemor skrev:
Leste om akkurat det her i vi menn for en stund siden. De har vært på finn.no og prøvd å svindle der og. Det de gjør er å prøve å få noen til å ville ha disse søte hundene gratis, MEN før du kan få hunden må du overføre penger til ditten og datten, som frakt og diverse, men hunden de skal "gi bort" finnes ikke (eller den finnes jo, men bildene stjeler de bare fra internett, så er ikke de selv som har hunden, heldigvis), de skal bare ha pengene dine... Håper virkelig ikke noen går på den... Må jo bare le når jeg leser teksten ;)

Ja, når du sier det - jeg tok kontakt en gang med kontaktpersonen til en sånn annonse. Visste jo det bare var tull, men spurte og grov litt for å se hva de sa. Husker ikke helt hva de svarte da, for er så lenge siden.Var noe om penger for flybilletten til hunden. Men de sluttet å svare når jeg spurte om å få nyere bilder av hunden som skulle "gis bort" og litt andre ting. Forsto vel at jeg ikke hadde noen intensjoner om å føre over tusenvis for en hund jeg aldri ville sett snurten av.

Henriettemamma skrev:

*lykkeligst* skrev:

Romle skrev:

Tja jooo, men jeg bruker ikke så mye veske, så hjemmebruk passer igrunn best.

Kjøper du to, får du tøfler

Lureri...

Har noen rapportert dem??? Det er tydelig at de fire annonsene er laget av samme person, men alikevel er det så forskjellige steder....

Barnslig skrev:
Har noen rapportert dem??? Det er tydelig at de fire annonsene er laget av samme person, men alikevel er det så forskjellige steder....

Jeg prøvde, men fikk opp at det var tekniske problem....Prøver igjen siden.

Det står "puppyfind.com" på det ene bildet, så må si de er rimelig dumme de som tror de får en gratis hund der.. Dessuten, slike hunder koster flere tusen, og det er ingen som gir de bort..

Nei, ingen som gir bort sånne, koster dem ikke rundt 10 000 a......

Back
Topp