Rar trykketrang

Asnnie

Asnnie
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
Er det noen flere som har følelsen av at man skal (unnskyld uttrykket) bæsje på seg, men at når man først setter seg på do blir trykket borte og det kommer ikke noe? Altså fordøyelsen fungerer normalt og har ikke forstoppelse, men de seneste dagene har jeg hatt det sånn flere ganger om dagen og lurer på hvorfor. Er det lille som trykker seg nedover i bekkenet og presser på tarmen eller hva? Takk for svar om noen vet ;)

Det er vel babyen som klemmer på systemet? Det kjennes jo ut som man trykker ut en megabæsj når man føder :p

Her føles det som om han skal sparke seg ut av musa :P da får jeg sånn trykketrang som du beskriver ... :P

Ja jeg har d sånn, går på do heletiden å tror jeg på bæsje, men nei da bare babyen som presser mot endetarmen, herlig :P

Idag har jeg hatt det litt sånn :P
Trodde nesten jeg skulle skite ut hele ungen :P

jeg ligger her og har det sånn nå :p!! Skikkelig nedpress, stikk, prøver gå på do men neida :p bare blir lurt av baby som driver på :p Kynnere.. Modner nok mye nå :D

Samme her, men bare om nettene! Kjenner jo at det presser nedover der nede samtidig så har sikkert en sammenheng!

Har sånn i forhold til tissing! Kjennes ut som jeg må tisse og går på do og må virkelig presse før at det ikke kommer noe, eller at det kjennes ut som det går et lokk av og plutselig får jeg til å tisse! Rart og vanskelig å.forklare!:p får ofte besjetrang, og gjør nummer to to-tre ganger om dagen! Vil tro lille presser så det ikke er plass til mye avføring i endetarmen nå siste tiden:)

Her kjennes det ut som lillegutt faller ut hver gang jeg reiser meg, får trang til å holde under magen når jeg tar de første skrittene. De siste ukene har han også ligget og "bokset" meg i urinblæra slik at det blir nesten uhell. Skikkelig ubehagelig når jeg ikke er hjemme. Men man får ihvertfall øvd på knipøvelsene :-) :-)

Har sånn i forhold til tissing! Kjennes ut som jeg må tisse og går på do og må virkelig presse før at det ikke kommer noe, eller at det kjennes ut som det går et lokk av og plutselig får jeg til å tisse! Rart og vanskelig å.forklare!:p får ofte besjetrang, og gjør nummer to to-tre ganger om dagen! Vil tro lille presser så det ikke er plass til mye avføring i endetarmen nå siste tiden:)
Signerer denne lett! Iaf i forhold til nr.2.. Er jo på do føere ganger om dagen, og magen er ikke hard og treg lengre for p si det sånn. 38+1 idag, og håper det snart skjer noe mer selv om jeg synes det er "overspennende" med de allerede fremtredende modningstegnende ♡ ;-)

Signerer denne lett! Iaf i forhold til nr.2.. Er jo på do føere ganger om dagen, og magen er ikke hard og treg lengre for p si det sånn. 38+1 idag, og håper det snart skjer noe mer selv om jeg synes det er "overspennende" med de allerede fremtredende modningstegnende ♡ ;-)
Haha! Samme her!! Gått fra total forstoppelse til heller det motsatte problemet! Du er jo helt på siste innspurt :) gleder meg til å kunne si selv at det bare er to uker til termin :D

Har det samme her og, går på do omtrent kvar gong eg reiser meg opp feks. Ofte uten at det kjem noko av verken det eine eller det andre. Føler også avogtil at babyen prøvar å presse seg ut!

Back
Topp