Hei!
Jeg har fått positiv på en rfsu tidligtest i går morges, men når jeg kikker på bildet nå, ser jeg at teststreken (T) er kjempesterk, mens kontrollstreken (C) er mindre sterk.
Først tenkte jeg at testen må være montert feil, altså at stripene har byttet plass i testevinduet. Men så har jeg aldri hørt om at det har skjedd før, har noen av dere opplevd det?
Eller er jeg lenger på vei enn jeg tror?

Jeg har fått positiv på en rfsu tidligtest i går morges, men når jeg kikker på bildet nå, ser jeg at teststreken (T) er kjempesterk, mens kontrollstreken (C) er mindre sterk.
Først tenkte jeg at testen må være montert feil, altså at stripene har byttet plass i testevinduet. Men så har jeg aldri hørt om at det har skjedd før, har noen av dere opplevd det?
Eller er jeg lenger på vei enn jeg tror?

Er mer enn nok med én!
Jeg var på hytteferie i dpo-dagene, og siden tr kom helt på dagen når den skulle, gidda jeg ikke å teste. Hadde heller absolutt ingen symptomer (enda). Gikk derfor inn i neste PP og venta og venta på el, uten at testene ble positive. Etter oppfordring fra noen på forum tok jeg derfor en graviditetstest, og fikk to rosa streker med en gang. Og CB digital viste etterpå 3+. Jeg hadde da altså blitt gravid ved forrige PP. Gjett om jeg var overrasket!