rar temp? luteal fase

Med så pass varierende temp og du temper hver morgen til samme tid og (og ikke sporadisk sover med åpen munn?) så ville jeg kanskje tro du ikke har hatt noe eggløsning? Du kan eventuelt kartlegge bedre ved å ta el tester hver eneste dag også? Og eventuelt to hver dag når du ser det er økning. Ikke at eggløsningstestene vil si noe OM det faktisk skjer, men da vil du kanskje forstå tempen bedre om kroppen driver å prøver igjen og igjen og igjen ? Ville også fått en utredning hos gynekolog mtp målinger av både østrogen, progesteron osv i ulike tider i syklus.
Lykke til ❤️
 
Med så pass varierende temp og du temper hver morgen til samme tid og (og ikke sporadisk sover med åpen munn?) så ville jeg kanskje tro du ikke har hatt noe eggløsning? Du kan eventuelt kartlegge bedre ved å ta el tester hver eneste dag også? Og eventuelt to hver dag når du ser det er økning. Ikke at eggløsningstestene vil si noe OM det faktisk skjer, men da vil du kanskje forstå tempen bedre om kroppen driver å prøver igjen og igjen og igjen ? Ville også fått en utredning hos gynekolog mtp målinger av både østrogen, progesteron osv i ulike tider i syklus.
Lykke til ❤️
Har vært hos gynekolog og blodprøver er tatt Jeg brukte eggløsningstester før men jeg vet aldri hvor lang syklusen kommer til å bli bli å da blir det bare stor nedtur å teste for eggløsning i 3 mnd i strekk å det er flere runder med positiv test men egget slipper ikke :confused:
 
Dagens temp..Veldig rar temp denne mnd :hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_1421.png
    IMG_1421.png
    442,2 KB · Visninger: 22
Dagens temp, håpe så inderlig eggløsning stemmer for da er jeg på dag 10 å har fått en ekstra dag i Luteal fasen :D

Puppene er mye ømmere og tyngre idag en igår :)
 

Vedlegg

  • IMG_1429.png
    IMG_1429.png
    430,8 KB · Visninger: 18
Hvordan måler du tempen? Oralt? Jeg fikk alltid veeeldig svingete grafer da jeg målte oralt. Da jeg gikk over til å måle vaginalt var det ekstremt mye mer stabilt. Var en helt annen verden.
 
Hvordan måler du tempen? Oralt? Jeg fikk alltid veeeldig svingete grafer da jeg målte oralt. Da jeg gikk over til å måle vaginalt var det ekstremt mye mer stabilt. Var en helt annen verden.

Måler oralt..Har pco så jeg tror det er det som gjør att tempen svinger så voldsomt pgr av hormonene :confused:
Jeg fåt prøve vaginalt neste syklus:)
 
Måler oralt..Har pco så jeg tror det er det som gjør att tempen svinger så voldsomt pgr av hormonene :confused:
Jeg fåt prøve vaginalt neste syklus:)
Kan virkelig anbefale det :) da slipper du ihvertfall ekstra svingninger. Masse lykke til med prøvingen! :Heartred
 
Dagens temp endret eggløsningdato men hvorfor er det så stor tempdrop 3 dpo :oops:
 

Vedlegg

  • IMG_1455.png
    IMG_1455.png
    427,2 KB · Visninger: 20
Ser ut som det går rette veien nå :)Er så letta denne syklusen har vart sååå lenge :hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_1460.png
    IMG_1460.png
    421,1 KB · Visninger: 22
Dagens temp :) Temp går nedover så rekner med det bare blir luteal fase på 9 dager som vanlig:confused: Ser det står wearable wrist oppe i høyre hjørne men jeg har tatt temp oralt håper det ikke har noe å si:)
 

Vedlegg

  • IMG_1498.png
    IMG_1498.png
    423,3 KB · Visninger: 18
Kan være implantasjonsdip du hadde 9 dpo, da vil ikke testen være positiv før i morgen eventuelt. Men er nok mest sannsynlig tilfeldig, og at du får mensen snart dessverre :( Men du får teste i morgen å se❤️
Mensen kom senere på dagen 10 dpo så da var det bare 9 dager Luteal fase igjen :arghh:
 
Oi! Det visste jeg ikke o_O :laughing001 Takk for info!❤️ Da har jeg lutealfase på 10 dager istedenfor 11 jeg:dead:
Kan fortsatt gå selv om en gjerne hadde sett at den var litt lenger :Heartred
Jeg har på det verste fått tr på 8dpo :bag: forrige pp kom tr på 12dpo, og da var jeg fornøyd :hilarious:
 
Back
Topp