Rar lukt...

*Maya*

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Novemberfnuggene 2023
Er det mulig at skyllemiddelet jeg vanligvis syns lukter godt nå plutselig lukter rart? Har kjørt klærne 3 ganger i vaskemaskinen nå og jeg syns bare skyllemiddelet lukter pyton. Vaska klær i går og da var det ikke sånn. Kan man plutselig bli så rar i luktesansen? :hungover::yuck: Lukta nedi flaska med skyllemiddel også og det lukta plutselig ikke godt lenger :dead:

Er det mulig at skyllemiddelet jeg vanligvis syns lukter godt nå plutselig lukter rart? Har kjørt klærne 3 ganger i vaskemaskinen nå og jeg syns bare skyllemiddelet lukter pyton. Vaska klær i går og da var det ikke sånn. Kan man plutselig bli så rar i luktesansen? :hungover::yuck: Lukta nedi flaska med skyllemiddel også og det lukta plutselig ikke godt lenger :dead:
Hahah dette kjenner jeg igjen.

I forrige svangerskap spydde jeg mye av en lukt på en tøymykner vi hadde. Etter svangerskapet tålte jeg den igjen. Var så ille at hvis jeg tok på meg et plagg med den lukten så brekte jeg meg :yuck:

Aldri opplevd så mye symptomer som jeg har denne gangen, men det at tøymykner plutselig lukter skikkelig dritt var litt overraskende At det går ann lissom.

Jeg har også fått sånn at plutselig en dag så lukter alt vondt, veldig rart at det kommer sånn plutselig.
Husker første gang jeg var gravid måtte jeg bytte ansiktskrem for den luktet for mye :hilarious:

huff og huff, men ja, plutselig kommer det. VELDIG plutselig!!

Back
Topp